Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tenkte jeg bare skulle dele min erfaring med dere om Mekonomen verkstedet på Lierstranda utafor Drammen.

Leverte i går min bil der for å bytte Simmring til girkassa, bakfjær og for å ta en forstillingskontroll, dette etter å ha fått time 2 uker i forveien.

Så plutselig ringte de meg 12.30, 2,5 timer FØR jeg skulle hente bilen og sa: Nei, vi kan ikke bytte simmering, så denne jobben vil vi ikke ta"

HVA ****! Her står det at de er et autorisert bilverksted, da burde de ha peiling på hvordan de skal bytte en simmring og en bakfjær? Var fadern som fikk telefonen, så han skjelte dem ut til de graaader der over telefon pga de rett og slett ikke kunne gjøre en jobb de ikke visste hvordan de skulle utføre! Dette spurte jeg om til han karen jeg leverte bilen til, men han visste da ingenting om dette, for det var kundebehandleren som hadde tatt avgjørelsen, blablabla.. Tok bare nøkkelen og stakk, gadd ikke stå på et slikt sted med folk som for **** ikke kan skru bil!! og på et bilverksted!!

Så til alle i Drammensdistriktet, hold dere for guds skyld unna Mekonomen bilverksted på Lierstranda. De har rett og slett ikke peiling!

(Da mener jeg ikke Mekonomen sjappa)

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Posted

Syns det er ***** rart.. Skal sies at det jobba bare folk med noe mørkere nyanser der, men allikevel burde de da kunne skru? Fadern fikk ringt et verksted i dag, og fikk søren meg time i dag og, så nå er den simmringen ordna, og girolje er fylt på, så nå er det bare happy times ^^ mangler bare bakfjæra og forstillingskontroll

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

x- Mondeo 94 2.0 Sedan