Jump to content

Siste sjangs for bremsing + eventuelt justering før Ford-treffet


WingDude

Recommended Posts

Det vil på førstkomende tirsdag 24.juli bli en ekstra sjangs for folk å få bremsa og eventuelt justert litt på bilen hos TEF Racing fra ca kl.08.00 om morgenen og utover.

 

Kjetil B. Hansen (Pukkelrygg på forumet) stiller med livemap-utstyr til cosworth, prisene vil bli 700 kr for kun bremsing, og fra 1000 - 1500 kr hvis det trengs flere pull under og etter justeringa.

Justeringa (livemap cosworth) vil koste fra ca 500 kr og oppover, litt avhengig av hvor mye tid som blir brukt.

 

Det er plass til ca 5-10 biler i tillegg til de som allerede er satt opp, de som er interessert trenger bare poste det her.

 

Det er selvsagt plass til tilskuere om det skulle være noen interesse for det, men det vil ikke bli noe servering av mat eller drikke som på FMCN's bremsetreff tidligere i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har en ekstra tenningsmodul til cosworth, noen som kan hjelpe meg?

 

Vet ikke hva det har med dette arrangementet å gjøre, om du da ikke trenger for å kunne stille.....?

Har ikke noen ny liggende, men kan alltids låne bort en på en bil jeg har stående, om det kan hjelpe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal prøve å få tatt turen ned i mårra. Har med lillejenta så jeg må få bremset ganske kjapt når jeg kommer slik at jeg kommer meg hjem med hu så fort som mulig..

 

Per Olav Slåttland

86 Sierra Xr4x4 Turbo intercooler..

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hva det har med dette arrangementet å gjøre, om du da ikke trenger for å kunne stille.....?

Har ikke noen ny liggende, men kan alltids låne bort en på en bil jeg har stående, om det kan hjelpe.

 

 

Tenkte hvis noen av dem som skal til Tef i morgen hadde en tenningsmodul ekstra. Men har fått fiksa det nå.

--COSWORTH MOTORSPORT--

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...