Sierra IS-RS Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 Har en combat bakfanger som jeg sliter litt med, den er ikke brukt før så den må bendes på bilen liksom, om ikke man bender så peker begge sidene utover endel liksom, i tillegg så er den uten fester, noen som en erfaring på hvordan disse festene er greiest å lage? Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06
Guest Sierraxr4x4 Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 er nokk lettast de ja må nokk slanke org fangeren en grand men
Guest Jacp Racing Posted July 5, 2008 Posted July 5, 2008 Har en combat bakfanger som jeg sliter litt med, den er ikke brukt før så den må bendes på bilen liksom, om ikke man bender så peker begge sidene utover endel liksom, i tillegg så er den uten fester, noen som en erfaring på hvordan disse festene er greiest å lage? Eg har samme styling sett som deg, har du fått montert det? Lurer ekstremt på korleis resultatet blir viss ein limer det på org fangere? Bilder nokon?
bana_iøra Posted July 5, 2008 Posted July 5, 2008 Jeg tok ut org festene fra fanger. Skrudde de på en treplate og støpte dette i combat fangern. For feste på siden av fangern brukte jeg skjøtemuttere for gjengestang som jeg støpte i sidene. Så må du montere fangern på bilen og skru den inn på hver side. Hvis den spriker veldig mye utover, kan det hende du må kappe litt i fangern å støpe i på nytt så den får riktig pass form.
Guest Jacp Racing Posted July 6, 2008 Posted July 6, 2008 (edited) Kva slags lim er lurt å bruke for å feste combatfanger til org fanger? Er tech 7 noko å bruke? Edited July 11, 2008 by Jacp Racing
Recommended Posts