SKage Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 205 blokk,overhalt for ca 50 000km siden av kjell kirkebakken,nye stempler,gruppe a råde lager,gruppe a toppakning,husker ikke om den var hona eller borra,mener det var gjort litt mer også,forsterka clutch,står i den uendelig store permen jeg fikk med bilen.Bilen hadde bare steg 1 chip påmontert når jeg fikk den. Nå står det på t34 turbo,rs 500 cooler, 3 toms moongose eksos,3 bar map,svarte siemens dyser,og sånn 400 chip,eller det det 450...?Ikke fått kjørt bilen noe etter nye modefiseringe grunnet nedpussing og veeeldig snart lakkering,gleder meg til å teste. Hva kan jeg forvente av hk?og vil det gå noe bra?rive seg løs på tørr asfalt?Dette er en 2wd sedan.Må legge til at jeg ALDRI har hørt en cosworth gå så pent og rolig som denne gjør,høres ut som en splitter ny bil
RS 1000 Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 205 blokk,overhalt for ca 50 000km siden av kjell kirkebakken,nye stempler,gruppe a råde lager,gruppe a toppakning,husker ikke om den var hona eller borra,mener det var gjort litt mer også,forsterka clutch,står i den uendelig store permen jeg fikk med bilen.Bilen hadde bare steg 1 chip påmontert når jeg fikk den. Nå står det på t34 turbo,rs 500 cooler, 3 toms moongose eksos,3 bar map,svarte siemens dyser,og sånn 400 chip,eller det det 450...?Ikke fått kjørt bilen noe etter nye modefiseringe grunnet nedpussing og veeeldig snart lakkering,gleder meg til å teste. Hva kan jeg forvente av hk?og vil det gå noe bra?rive seg løs på tørr asfalt?Dette er en 2wd sedan.Må legge til at jeg ALDRI har hørt en cosworth gå så pent og rolig som denne gjør,høres ut som en splitter ny bil Umulig å si da både chippet og ladetrykk kurven spiller en stor rolle. "Vi" har målt over 30 hk forskjell på steg 1 chip og betydelig mer på forskjellige steg 3 chip. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
vinge87 Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 eneste og den normale måten er vel og gå i en rulle og teste vel? :S Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-SportUnder bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford Dette forumet mangler styring......
SKage Posted August 25, 2007 Author Posted August 25, 2007 Har tenkt til det,men får jo ikke akkurat testet holdbarheten der da
FrodeH Posted August 25, 2007 Posted August 25, 2007 Du vil heilt klart få en indikasjon på holdbarhet om du tar med på rulle og kjører den med breibandslambda og justerer deretter..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now