Guest Mr_Ford Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 noen som vet akkurat hva jeg trenger om og det er no komplisert jobb??? og hva priser pleier å være på komplette is motorer? takk for svar
bomsen Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 motor. ledningsnett, hjerne. is bensintank, coil og pluggledninger til is. Team 24vSierra stasj prosjektprosjekt banebil
D.Toft Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 komplett motor med elnett, rundt 2 lapper.. 1500 for motor og gir.. helt std motor..
Guest Mr_Ford Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 helst std motor?? hvorfor std motor? og passer alt?? bare å putte det nedi og skru til skruer og muttere??
Thomas.A Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 komplett motor med elnett, rundt 2 lapper.. 1500 for motor og gir.. helt std motor.. helst std motor?? hvorfor std motor? og passer alt?? bare å putte det nedi og skru til skruer og muttere??Regner med at det var dette du lurte på angående std motor - han skrev helt og ikke helst I'm off..
Guest Mr_Ford Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 så han skreiv helt std motor men kanskje han mente helst??
D.Toft Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 mente HELT... det vil si at den ikke er modifisert.. for da blir dem dyrere
Guest Mr_Ford Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 skjønner takk skal du ha! er ikke lett å måtte ha det inn med teskje
MrFord Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 prøv å fang deg en billig dele bil, så får du med deg gir kasse oxo, (er vel 4 trinns på den 1,6??)og da må du ha tilhørende mellom aksel fra delebil, siden mellomaksel til 4trinns er lengre. “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
D.Toft Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 skeptisk, vi brukte mellomaksling fra 4trinns på en vi bygget om fra 1.6 til 2liter, brukte diffen fra 1.6..
MrFord Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 å? rart, jeg har hørt at mellom akslingen til 4trinns er lengre fordi kassa er kortereog at 5 trinns kasse er lengre og litt kortere aksel.. (er jo logisk egentlig) men hvis det er som du sier så er jo det greit. da slipper jeg mellom aksel bytte på nye bilen da=) “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
D.Toft Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 er jo ikke værre å sjekke ut selv... men mener det var 4trinns på den 1.6 vi tok utav, og mellomakslingen hang igjen på bilen..
MrFord Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 okay, jeg skal bytte fra 4 til 5 på bilen jeg henter imårra. så da kan jeg gi folket et svar “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Egil Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 Byttet fra 4 til 5 på min mk 1 uten å bytte mellomakslingen ,liiit trangt men det går an og bytte clutch senere
Ford ragger Posted September 20, 2007 Posted September 20, 2007 Mellom akselen til 4trins er litt kortere men det går og bruke den på 5trins. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now