Jump to content

Fmcn @ Polly Motorsport


HPL

Recommended Posts

kan jeg bare legge ut bremsepapirene for alle her eller...? eller er det noen som vil ha sine for seg selv...

 

Jeg har akkurat snakket med Bjørn M som vil ha sine papirer lagt ut her. Ca. 335 whp og 379 hk i motor.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hadde jeg bare vist hvem som heter hva... hehe :)

var ikke alle som ville ha dem ut her sjø

 

for det første, så har vel ikke du så mye du skulle sagt pelle. ikke turde du komme, og ikke er det din bil... dessuten var det ikke engang en ford, og sist jeg sjekket var dette et ford forum...

Link to comment
Share on other sites

hadde jeg bare vist hvem som heter hva... hehe :)

var ikke alle som ville ha dem ut her sjø

dessuten var det ikke engang en ford, og sist jeg sjekket var dette et ford forum...

 

Fair enough. Hva med BMW en til Combatkit? Men som sagt, greit nok.

 

Grunnen til at jeg tok det opp er at han ikke kan poste her selv, det var ikke værre enn det. Jeg gjorde mannen en tjeneste altså, men han får bare smøre seg med tålmodighet da.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...