Jump to content

Cosworth Topp


FrodeH

Recommended Posts

Ønsker å kjøpe cosworth topp. Fra 88 til 93mod er interessant. Bør vere komplett og helst ikkje vert planet.

 

90093746, f.hauge@online.no

 

Eikefjord - Sogn og Fjordane.

 

hei jeg har en 2wd topp til salgs, den har gått ca 400-500 mil etter jeg bytta vemtil løftere..

den har vært planet en gang etter det jeg veit.

eneste er at festene til innsuget er knekt av på alle 4 innsugs kanalene, skulle ikke være no problem å få de sveiset på etter det jeg har hørt..

lagde en tråd om det her inne for en stund siden.. alle 4 bitene er like som på bilde her.

selges 2500kr

 

ole

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
hei jeg har en 2wd topp til salgs, den har gått ca 400-500 mil etter jeg bytta vemtil løftere..

den har vært planet en gang etter det jeg veit.

eneste er at festene til innsuget er knekt av på alle 4 innsugs kanalene, skulle ikke være no problem å få de sveiset på etter det jeg har hørt..

lagde en tråd om det her inne for en stund siden.. alle 4 bitene er like som på bilde her.

selges 2500kr

 

ole

 

 

Hvordan har du fått til å knekke de ?

Link to comment
Share on other sites

hei jeg har en 2wd topp til salgs, den har gått ca 400-500 mil etter jeg bytta vemtil løftere..

den har vært planet en gang etter det jeg veit.

eneste er at festene til innsuget er knekt av på alle 4 innsugs kanalene, skulle ikke være no problem å få de sveiset på etter det jeg har hørt..

lagde en tråd om det her inne for en stund siden.. alle 4 bitene er like som på bilde her.

selges 2500kr

 

ole

 

 

 

til opplysning denne toppen er solgt..

 

begynner å bli lei av alle hendvendelsene..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...