Guest siggen Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 http://kimmit-sport.com/e-shop/product_inf...products_id=465 noen som kjenner til denne?er det plugg and play tro? og den så da ikke så gal ut til et grønndyse oppsett.eller?
Samatron Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 det har vært oppe før, og de som har peiling på det har IKKE anbefalt det..
Guest siggen Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 det har vært oppe før, og de som har peiling på det har IKKE anbefalt det.. det har det ja.det var kjipt for var jo en billig en.men takk for svar
xXx Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 det som ble sagt da var att man får det man betaler for.å som du ser så er ikkje det veldig mye for ein turbo god for 500 hest RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
RS 1000 Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Det er mange problemer her, men det er selvsagt av stor betydning at flere av opplysningene om turboen ikke kan stemme. Spørsmålet da blir:" Hvilken turbo får man egentlig? Dette er ett glitrende eksempel på hva en universal selger (eller journalist) har av kompetanse om faget og kan prestere av nøyaktighet. Det spiller overhode ingen rolle for slike personer HVA saken gjelder, enten det er kopper og kar, klær, sminke, parfyme, mobiltelefoner, aksjer ect. "Er det så nøye da?" virker å være slagordet. 550 hk med A/R0.42 kompressorhus og A/R0.48 turbinhus, jooooooooo. Kanskje sjappen burde skifte navn fra kimmit til kill-it. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Guest siggen Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Det er mange problemer her, men det er selvsagt av stor betydning at flere av opplysningene om turboen ikke kan stemme. Spørsmålet da blir:" Hvilken turbo får man egentlig? Dette er ett glitrende eksempel på hva en universal selger (eller journalist) har av kompetanse om faget og kan prestere av nøyaktighet. Det spiller overhode ingen rolle for slike personer HVA saken gjelder, enten det er kopper og kar, klær, sminke, parfyme, mobiltelefoner, aksjer ect. "Er det så nøye da?" virker å være slagordet. 550 hk med A/R0.42 kompressorhus og A/R0.48 turbinhus, jooooooooo. Kanskje sjappen burde skifte navn fra kimmit til kill-it. hehe ikke sant.men jeg skal ikke ha 500 hk.klarer meg lenge med ca 330-350.har lyst på en turbo som kommer tidlig.og da jeg har lite med grunks,og fant en billig en,(ja jeg vet man får det man betaler for)tenkte jeg den holdt for mine ønsker.men vil ikke ha en jalla turbo som ryker etter tre drag.
Bjørn_H Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 hvis du skal ha en turbo som kommer tidlig, så er i hvertfall ikke denne noe å satse på. Ville heller fått tak i en t34 med 48. ekoshus 88 Sierra Cosworth 2wd
Guest crzywiz Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Kan eksoshuset fra en t3 f.eks flyttes over til en t34 turbo?
fiesta_xr2i Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Kan eksoshuset fra en t3 f.eks flyttes over til en t34 turbo? Ja 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
Guest siggen Posted November 2, 2007 Posted November 2, 2007 hvis du skal ha en turbo som kommer tidlig, så er i hvertfall ikke denne noe å satse på. Ville heller fått tak i en t34 med 48. ekoshus ja det blir nok til det ja.så da blir det vel og bestille en sånn tenker jeg.og noen som vet hvor man kan få tak i en sånn til en hyggelig penge da?
Samatron Posted November 3, 2007 Posted November 3, 2007 http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=27062
Guest crzywiz Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Ja Så dvs at visst jeg kjøper en Garret T34 turbo, så kan jeg flytte det eksoshuset jeg har på T3n min over til T34n? hvilken fordeler og bakdeler får dette?
Recommended Posts