SierraCos2wd Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Er det og få kjøpt løst med intrigrert wg? Må være t3 flens og ar63 eller 82 Tom Andre
Sapphy Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Alt du trenger finner du latterlig billig hos www.atpturbo.com, evt ta kontakt med T-king65 på forumet her. ATP kan også hjelpe deg med "ultimate internal wastegate" spesielt tatt fram til cossie. som flöder mye bedre enn de orginale stöpejernslokkene.
SierraCos2wd Posted November 6, 2007 Author Posted November 6, 2007 Se her ja. Men skulle helst hatt slik flens som passer rett på mongoose anlegget. Er det og oppdrive?
lowman Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 kan ikke alltid få i pose og sekk:)hehekan jo lage deg en anna flens på selve downpipen..så er det i boks.det bakstykket der ovenfor så iafall super bra ut!
Guest Hovden Racing Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 Hvorfor ikke bruke et turbonetics eksoshus med baklokk? Det har vært gjort før...
WingDude Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 Ca pris for noe sånt? http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant...tegory_Code=WGT
Guest T-KING65 Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 Jeg har 3-4 typer GT30 .63ARhus inne , men ATP har vært utsolgt en god stund for ultimate internal wastegatene .De få jeg har inne nå er lovet vekk .Det har vært enorm etterspørsel etter dem , sa ATP til meg sist jeg snakket med dem .
Recommended Posts