Jump to content

Autofilmessa!


Lanzin

Recommended Posts

beklager om jeg har glemt å svare på spørsmål. men autofil messa er nok desverre ennå litt dyr å stille ut på for oss. Men muligens neste år (om vi får låne litt penger av Ole Christian Bach...hihi)

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke noen har skrevet fra messen så lager en smakebit her jeg.

 

Var der på torsdag fra 19-21. Trøkk uten like da mange som tenkte som jeg tur før helga er lurt.

Ford standen var lett å finne med en gang du runder hallinngangen.

3stk nye Focus 2 5dørs kombi og en stv. Skal du ha 5dører hopp rett på stv. Pen bil ja. SPORTutgaven er deilig med skålstoler og 17" 205/50. Kombiene var Ghia og det jeg trodde var 15"hjul var egentlig 16" Disse ser små ut.17" er MÅ ha.

Litt skuffet at ikke 3dør sto der.

 

HybridFocusen som skal rulle i Berlin er utstilt sammen med Fiesta ST. Prisen er ikke så værst på 254K. Den har ingen rivaler Citroen C2 VTR var blikkskrot i forhold.

 

Litt artig å merke seg at Fiesta ST trakk kidsa, Focusene samlet småbarnfamiliene, og Mondeo Titaniumen var magnet på den eldre garde. Titaniumen er forresten bare heldigg.

 

Mange klubbForder i 2etasje. Go42en til P.Solberg er der. Han har ikke glemt røttene sine. sjefbil B) K-egget var der med 20"hjul og artig dørhengsel. Uoppnåligesuperbiler er litt trøttsomt ,men hver sin mening..

 

Glemte at det var en C-hall hvor Autofilstanden var så skal tilbake igjen. 2timer i nybilhallene er ikke nok. Det er mye fint å se her. Bør regne en heldag.

Legg igjen gojakka for det er 24varme innendørs. Ble litt klam ja...

Tok 25minutter å komme ut av Pplassen da messa var slutt så beregn god tid her. Måtte slå av motorn etter ca 10min..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...