Guest ford kalle Posted November 20, 2007 Posted November 20, 2007 e da mangen her på forumet som har hatt slik bil? e da mye trøbel med de?
Guest janghell Posted November 20, 2007 Posted November 20, 2007 Har hatt min i to år nå. I løpet av den tiden så har jeg skiftet lambda-sensorene og bremse skivene.Bremseskivene framme var noe dritt å skifte. Satt sinnsykt fast. Måtte nesten knuse dem for å få dem av.(måtte bruke slegge....)
Azz-Kill Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 HAr hatt en siden sommer nå. Syns den virker til å mangle litt muskler for å leve opp til 170hk hvertfall. Merker nå små nykkinger fra motor av og til også. Å nå nettopp begynte den tulle me fjernstyringen av sentrallåsen. Før kunne jeg trykke en gang på nøkkelen så låste den opp fører døren, en gang til så låste den opp resten. Nå trykker eg ein gang så låse den opp alle utenom fører dørå. å hvis eg prøve å låsa igjen så låse an men låse opp igjen med en gang. så eg må bruke nøkkel foreløpig. Irriterandes. Uten om det så e det ein god bil=) 98 mondeo v6 ghia "st200" stv
NeDD Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 Bremser og sentrallås har da ingenting med motoren å gjøre..Hadde selv en 2,5l v6 Probe.. Den var dyr i drift og spiste tennkabler. Solgte den kjapt etter jeg kjøpte den Gikk rent og pent utenom. Sterk motor. Kjekt med bunndrag
Azz-Kill Posted November 23, 2007 Posted November 23, 2007 Bremser og sentrallås har da ingenting med motoren å gjøre..Hadde selv en 2,5l v6 Probe.. Den var dyr i drift og spiste tennkabler. Solgte den kjapt etter jeg kjøpte den Gikk rent og pent utenom. Sterk motor. Kjekt med bunndrag Noen som skreiv at bremser og sentrallås hadde no me motor å gjøre da? 98 mondeo v6 ghia "st200" stv
NeDD Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Azzkill: Når han lurer på dette, så er det nok neppe sentrallåsen han bekymrer seg for
Recommended Posts