Jump to content

Dritt lei bilen og alt som har med Ford og gjøre for tiden.


Guest Kong-Erik

Recommended Posts

Guest Kong-Erik

For ca 1 måned siden hadde vi innbrud i verkstedet. Jeg ble frastjålet 2 T3 turboer og IC'n. Etter litt gransking og frem og tilbake klarte jeg å finne ut hvem som hadde vært klåfingra. :rolleyes: Fikk da tilbake delene mine og trodde jula var reddet. Men så i dag skjedde det igjen. Skulle hente bilen etter stengetid der bilen står. Bilen ble dyttet utenfor porten kl 18:00 og jeg var der nede ca kl 21:45. På de nesten 4 timene hadde det da vært noen rasshøl og skrudd av cossi panseret mitt. Bakluka med vinge og IS grillen med luftinntak :angry:

 

Føler at hver gang jeg kommer 2 steg videre med den bilen blir jeg slått 3 steg tilbake.

 

Så hvis noen ser til salgs eller kommer over en eller annen som plutselig har fått seg nye svarte deler på bilen sin blir jeg takknemelig for ett lite hint om hvilken retning jeg skal se. Dette skjedde like inærheten av ett sted som heter Ringvoll ved Son Moss traktene. Bilen er lakert for 3 år siden og har ikke kjørt en meter siden lakering. Jeg har blandet lakken selv og den er sort blank med 5% gull perlemor. Så hvis du ser lakken i lyset så ser den svart ut med svak gull glinsing.

 

Må si jeg var veldig fornøyd når jeg kom til plassen med henger for å hente bilen og den sto ribbet i regnværet med vann i bagasjen og sjafør døra på vidt gap.

 

Heia forbanna tyver. Gjør livet letters å stå opp om morgenen og prøve å få til noe når jeg vet folk er så duste i hue at de ikke klarer å skille mellom mitt og ditt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kong-Erik

Ja jeg bare takker og bukker jeg. Og hvis noen føler seg skyldig sier jeg ikke nei til ett anonymt tips om hvor jeg kan finne igjen delene.

 

Er liksom ikke snakk om at de har skrudd av bakluka heller da. De har bare revet den av bilen. Ledninger og alt er bare ryki rett over:(

Link to comment
Share on other sites

Skal si fra hvis jeg ser noe her i området også. Holder til rundt i traktene ;)

Edited by Knutte

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Link to comment
Share on other sites

det er sånne idioter som skulle vært skrudd nedpå ei veiv og slept etter bilen til det var kjøttfarse igjen for å så steike kjøttboller av farsen og servere til familien deres.

hater sånne folk. ord er ikke nok til å beskrive mitt hat for tjuvpakk. skal si fra hvis jeg får vite om noe deler jeg.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Guest Kong-Erik

Bilen er under oppygging. Leverte skiltene for 2 år siden så bilen står uten både skilt og forsikring. Med andre ord jeg får ikke igjen 5 ore på forsikring:(

Link to comment
Share on other sites

Bilen er under oppygging. Leverte skiltene for 2 år siden så bilen står uten både skilt og forsikring. Med andre ord jeg får ikke igjen 5 ore på forsikring:(

ta deg "lagrings" forsikering - det dekker også om bilen må til "verksted" for hjelp

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...