Jump to content

1994 Scorpio cosworth stv


ScorpioV6

Recommended Posts

Hehe.. Helt lik den andre. Samme farge men ikke så pen.. Ikke ødelagt av meg. Bare dårlig vedlikehold av forige eier.. Har rustfrie dører som kan følge med og. Panser også. Skal ta bilde i morra og sende til deg. Rust i buer og kanal trur jeg. Mye ville du gitt for bare det andre karroseriet da? Det som det står cosworth motor i.

Omega 2.5 TD en smule justert opp :)

200sx stage 3

200sx drift/isbil

+10 biler til

Ingen FORD.

Link to comment
Share on other sites

Spørs hvor mye du skulle hatt for det.. :) Er jo ikke så mye verdi igjen i det, men er jo selvfølgelig noe jobb å pelle av alt igjen.

Men på den annen side sitter du igjen med mer lettomsettelige deler, og det skulle ikke forbause meg om du skulle bli kvitt alle delene for mer enn det du skal ha for bilen. :) Ikke det at jeg sier jeg kjøper karosseriet ditt gratis. hehe..

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke jeg tenke litt på det.. For vurderte og putte den motoren i en sierra. Så det hadde kanskje passet meg fint :) Nei er ikke verdt så mye.. Men noe små lapper måtte jeg hatt. hehe..Gi meg noen dager og tenke på det. Hadde ribbet den på noen dager jeg så. Og puttet på orginalt understell så den var rullbar.

Omega 2.5 TD en smule justert opp :)

200sx stage 3

200sx drift/isbil

+10 biler til

Ingen FORD.

Link to comment
Share on other sites

Ser nok ut til at du må selge karosseriet til meg ja.. ;)

 

Du må forresten til en vennligsinnet Ford-forhandler med den først for å få en erklæring om at den har fått byttet alt av deler.

Ford Norge gjør offisielt ikke dette lenger, men det er en del forhandlere rundt omkring som fortsatt ikke er idioter på sånt..

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Snart så får du kjøpt det ja.. Får **** ikke starta bilen. Klikker bare i starteren. Byttet starter i dag og ikke noe bedre. Skjønner ingen ting. Dem er greie med godkjenning her enda. Bare det er han rustad som har gjort det :) Også kjenner jeg han på ford her godt og da..

Omega 2.5 TD en smule justert opp :)

200sx stage 3

200sx drift/isbil

+10 biler til

Ingen FORD.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...