Jump to content

hjep vurderer å kjøpe escort cossie


Recommended Posts

Posted

er det noen som har noen råd til meg????

 

motoren skal ikke trimes noe serlig.....

egentlig ikke i det heletatt...

 

hva anbefaler dere...??

 

er d spesielle års mod jeg bør kjikke etter??

 

blir vel kun wrc stylet.... og mest sansynlig ikke trimmet... da den skal vere helt godkjent.....

Posted

skriver vel litt i forteste lage..:P

men skal prøve å søke litt ja....

Posted (edited)

Skal du ikke trimme så kjøp en T-25, standard T-34 føles ganske daff egentlig :D Før den begynner å lade skikkelig.. og det skjer jo ikke akkurat på 2000 rpm..

Edited by cbp

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Posted

Ryddet for Off-topic.

 

Dere som mener dere får warn for ingenting - dere godtok reglene da dere startet her på forumet. Regler er til for å holdes (bortsett fra på veien da - men man får "straff" der også!).

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Posted (edited)
Skal du ikke trimme så kjøp en T-25, standard T-34 føles ganske daff egentlig :D Før den begynner å lade skikkelig.. og det skjer jo ikke akkurat på 2000 rpm..

 

Ja....sånn har jeg også skjønt det....hvis du skal trimme umiddelbart, er det bedre med en T-34,(eller hva den nå heter)....da den har en større turbo bl.a.

 

Men hvis det er som du sier ikke meningen å trimme noe, er det best å gå for lillebror T-25....mer ålreit å kjøre med, mer kultivert, turbotrykket kommer tidligere (vet ikke hvor stor forskjell det er)...

 

Etter hva jeg har hørt, drar du en T-34 med en T-25 på de gjennomsnittlige norske veier....netopp pga raskere respons...men...den gjennomsnittlige sjåfør vil ikke merke serlig forskjell...Får deg raskt fra A til B uansett....og fine er dem begge to....

 

Peder

Edited by Peder`n
Posted

takker for god respons...

mulig d blir en cossie før sommeren da :rolleyes:

Posted

t 35 har Ecu -P8 med over boost på 5 sek som det er mulig og få trimmet

t 25 har ford Ecu med over boost på 10 sek som det pga annen type styring er vaneskligere og få trimmet .

 

There are also Weber Marelli P8 (no flanges, white label IAW48/P8) and Ford EECIV (totally different from Weber Marelli, central bolt to hold connector) ECU's around. These are however only intended for use on a Escort RS Cosworth but you might find them in some motorsport Sierra's (RS) Co

Posted
uansett, vær ultra-kritisk, mange escorter begynner og bli rusta og oppbrukte til de grader og deler er vanskelig å få tak i..

Godt poeng.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...