Guest mk7 Posted December 25, 2007 Posted December 25, 2007 er det noen som har noen råd til meg???? motoren skal ikke trimes noe serlig.....egentlig ikke i det heletatt... hva anbefaler dere...?? er d spesielle års mod jeg bør kjikke etter?? blir vel kun wrc stylet.... og mest sansynlig ikke trimmet... da den skal vere helt godkjent.....
JHS Posted December 25, 2007 Posted December 25, 2007 Søk litt, dette har vært diskutert flere ganger.
Guest mk7 Posted December 25, 2007 Posted December 25, 2007 skriver vel litt i forteste lage..men skal prøve å søke litt ja....
cbp Posted December 25, 2007 Posted December 25, 2007 (edited) Skal du ikke trimme så kjøp en T-25, standard T-34 føles ganske daff egentlig Før den begynner å lade skikkelig.. og det skjer jo ikke akkurat på 2000 rpm.. Edited December 25, 2007 by cbp If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???
a.cosworth Posted December 25, 2007 Posted December 25, 2007 Ryddet for Off-topic. Dere som mener dere får warn for ingenting - dere godtok reglene da dere startet her på forumet. Regler er til for å holdes (bortsett fra på veien da - men man får "straff" der også!). -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Peder`n Posted December 25, 2007 Posted December 25, 2007 (edited) Skal du ikke trimme så kjøp en T-25, standard T-34 føles ganske daff egentlig Før den begynner å lade skikkelig.. og det skjer jo ikke akkurat på 2000 rpm.. Ja....sånn har jeg også skjønt det....hvis du skal trimme umiddelbart, er det bedre med en T-34,(eller hva den nå heter)....da den har en større turbo bl.a. Men hvis det er som du sier ikke meningen å trimme noe, er det best å gå for lillebror T-25....mer ålreit å kjøre med, mer kultivert, turbotrykket kommer tidligere (vet ikke hvor stor forskjell det er)... Etter hva jeg har hørt, drar du en T-34 med en T-25 på de gjennomsnittlige norske veier....netopp pga raskere respons...men...den gjennomsnittlige sjåfør vil ikke merke serlig forskjell...Får deg raskt fra A til B uansett....og fine er dem begge to.... Peder Edited December 25, 2007 by Peder`n
cross-box Posted December 25, 2007 Posted December 25, 2007 kose bil t25trimme og sladde T35 aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980
Guest mk7 Posted December 25, 2007 Posted December 25, 2007 takker for god respons...mulig d blir en cossie før sommeren da
bige Posted December 26, 2007 Posted December 26, 2007 t 35 har Ecu -P8 med over boost på 5 sek som det er mulig og få trimmet t 25 har ford Ecu med over boost på 10 sek som det pga annen type styring er vaneskligere og få trimmet . There are also Weber Marelli P8 (no flanges, white label IAW48/P8) and Ford EECIV (totally different from Weber Marelli, central bolt to hold connector) ECU's around. These are however only intended for use on a Escort RS Cosworth but you might find them in some motorsport Sierra's (RS) Co
Sapphy Posted December 26, 2007 Posted December 26, 2007 uansett, vær ultra-kritisk, mange escorter begynner og bli rusta og oppbrukte til de grader og deler er vanskelig å få tak i..
JHS Posted December 27, 2007 Posted December 27, 2007 uansett, vær ultra-kritisk, mange escorter begynner og bli rusta og oppbrukte til de grader og deler er vanskelig å få tak i..Godt poeng.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now