Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

såe hva tror gutta ang denne turboen kontra disse hær 2?

 

Dual Ball Bearing GT25R Turbo assembly with internal wastegate assembly. .64ar turbine with 5 bolt exit. Very very Good response turbo for 4 Cyl applications. This turbo has a flow capacity of about 240HP.

 

Turbine

-Wheel: 53mm w/ 62 trim

-Housing: .64 ar

-Maps

 

Compressor

-Wheel: 54.3mm w/ 60 trim

-Housing: .80 ar

-Maps

 

Turbo unit includes actuator and bracket. This unit is usually in stock and ships withing 1-2 days.

 

 

 

 

 

Dual Ball Bearing GT28R Turbo assembly with internal wastegate assembly. .64ar turbine with 5 bolt exit. Very very Good response turbo for 4 Cyl applications. This turbo has a flow capacity of about 310HP.

 

Turbine

-Wheel: 53mm w/ 62 trim

-Housing: .64 ar

-Maps

 

Compressor

-Wheel: 60mm w/ 60 trim

-Housing: .60 ar

 

 

 

 

 

T3 series turbocharger 60 trim. 60 Trim T3 with .48 ar.. 250HP 4 Cyl. Standard T3 4 bolt inlet and T3 5 bolt discharge exhaust

Edited by escort rs turbo

-86 escort rs turbo
-89 sierra cosworth
-96 mondeo 4x4
-10 fiesta 1.4tdci
 

Posted
T3 series turbocharger 60 trim. 60 Trim T3 with .48 ar.. 250HP 4 Cyl. Standard T3 4 bolt inlet and T3 5 bolt discharge exhaust

 

 

jeg har ihvertfall god erfaring med denne turboen på 1600rst, er vel en god del billigere enn de andre og?

Cosworth!

Posted
såe hva tror gutta ang denne turboen kontra disse hær 2?

 

1. Dual Ball Bearing GT25R Turbo

2. Dual Ball Bearing GT28R Turbo assembly with internal wastegate assembly. Compressor -Wheel: 60mm w/ 60 trim

3. T3 series turbocharger 60 trim. 60 Trim

 

Hvis valget stod mellom disse 3 og penger og kulelager ikke var ett tema så hadde jeg valgt turbo nr. 2.

 

Jeg mener at turbo nr. 1 er litt liten og som du ser har turbo 2 og 3 veldig like kompressorer (Sierra Cosworth 2wd), men ganske forskjellige turbiner. Turbo nr. 2 kan imidlertid leveres som "retrofit" dvs. med T3 turbinhus og da er den lettmontet på RST. Ikke glem at selv om de funker bra, så er T serie turboer gamle og utrangerte saker.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...