Jump to content

Bakpotte


Bjørnar 4x4 Cosworth

Recommended Posts

Den grompotta som har 4 eller 5" stuss, med en sånn kondomrunding bakerst på røret, sier "brom brom" når du starter, hva heter den? Og får jeg kjøpt bare den noen plass? Hvis ikke, noen som skal selge?

 

 

denne er nåkså lik og lager fin lyd.. http://kimmit-sport.com/e-shop/product_inf...products_id=103

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Link to comment
Share on other sites

ser ut som face har problemer med å levere blueflame, bestilte for 2mnd siden har ennå ikkje levert, skal purre på igjen i morga, har allerede purret 2ganger, stod på hjemmesida "tilgjengelighet 1 stk" når eg bestilte , kan vel vere lurt å spør om lev dato først.... dersom du har dårlig tid kollevold har mongose leverte enkeltdeler før ihvertfall men de var dyre, lønte seg nesten kjøpe heile, ca 3500 for fremste delen, på cosworth 2wd og den går vel kun ned og litt bakover,

Edited by bart
Link to comment
Share on other sites

Stemmer. Kan prøve å få tatt et bilde. Har 2,5" fra turbo med en demper under og denne kimmit potten til slutt, ser bra ut, stor og fin, større enn moongoose, og gir fin lyd. :)

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing
Da er vel denne kimmit ok - billig, 3"inn, 4,5" ut som da er større enn moongoose sin :)

 

 

Setter du noe sånt på en Cosworth er det ikke håp..

Link to comment
Share on other sites

Har mongoose =) 3" fra turbo. Men jeg har en sånn mongolid stuss som peker oppover. Ser ikke helt smart ut. Så jeg tenkte jeg skulle bytte potta =)

 

kan du ikke få en kar som virkelig kan sveise da..og sveise den om for deg da..så slipper du jo endel penge bruk og bry.

håper du finner ut av det iallefall:)

Link to comment
Share on other sites

Nope, bluflame har flenser, men mongoose trer man i hverandre og bruker klemme

 

kommer an på om du har den gamle type mongoose eller ny type.min mongoose trer du ikke i verandre. kun helt fremme man gjør det på mitt resten er flens med gjennom gående bolter.

VSD RACING

http://www.hordaland-cosworth-club.com

sierra cosworth 4x4 sedan 91mod

sierra cosworth stv 92mod

Toyota Supra twin turbo 94 mod

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...