Jump to content

Girkasse-skift

Recommended Posts

Guest sierra_xr
Posted

er det noe problem å skifte kassa på en xr4x4 eller er dette en grei jobb??

Guest JvhCossie
Posted

Tar litt tid for eksosen må av... regn 2.5-3 timer... lykke til.. B) B)

Guest sierra_xr
Posted

vurderer å kjøpe en xr4x4 for 3000. motoren er bare gått 150000 og det som er galt med den er bare girkassen og en kalipper bak som henger... det er vel en rimelig grei pris!?

er det orginalt med skivebremser både fremme og bak på 4x4`ne?

Guest JvhCossie
Posted

Det er originalt ja.... Og 3000 er SVINEBILLIG!!!!! :o :o Utrolig morro bil på vinter'n!!!!! :D Billigste moroa du kan få... ønsker meg en slik igjen selv.... B) B)

Guest sierra_xr
Posted

ja det passer jo bra no så det har kommet så mye snø :lol: ... skulle kjøpe denne bilen for ca ett halvt år siden.. men da skulle han ha 15000 for den i samme stand som den er no... så no har den stått i ett halvt år og no får eg den for 3000... :D og motoren er ***** bra! etter å ha stått ute i ett halvt år no, så var det bare til å sette nøkkelen i og vri om tenningen! ikke anntydning til problemer!

det er noen sprikker i front og bakfanger men det skal ordnes når eg har fått den. senka er den òg. og stiv og fin! :)

Guest sierra_xr
Posted

hehe.. trur det e best eg bare kjøper den før noen andre gjør det!! den e ganske fin då. svart og fin i lakken.... digg bil! bare skifte kassa så er den god som ny! :D

Posted

det enkleste er å ta ned motor og samtidigt.... har jort de noen ganger på min. Men det koster en del å få tak i gearkasse!! dyre kasser det der! men fy fahn så kjekt å kjøre!!!! spesielt me twin turbo!

Guest sierra_xr
Posted

har fått tak i en kasse til 2000... den er bra også! slår nok til på den! :) var jo rimelig billig det!

Guest sierra_xr
Posted

Du RHeskja, ka måtte du gjøre med motoren din for at du kunne få turbo på den? lurer på å kjøpe det kitet som står til salgs her inne.. men må vite litt hva som trengs på V6`erne....

Posted

Har ikke gjort noe med den ennå! men sikler litt etter dei nye lavkomp stempla på burtonpower.

det er en scorpion motor jeg har med kvassere kam en org på sierra 2.8 + jeg har elektronisk innsprøyting fra scorpion... enkelt å lage til...

Guest sierra_xr
Posted

e det ikke org efi på 4x4`ene? men må du ha merre enn det som selges i det kitet som tår til salgs her inne? eller kan det bygges bare med det? er ikke nødt til å skifte til lav.komp stempel vel!?

Guest sierra_xr
Posted

så på en liste over hva som er i de forskjellige bilen... der står det at xr4x4x er med efi... men har jo sett at det er mekanisk...

Posted

ble ikke dei siste levert me efi da? men snakk om 2 sec å bytta til efi. trenge bare motorstyringa til motoren åsså er de 2 ledninger som må klippes av å skjøytes. resten er plugg and play

sjøyte d sammen under dashboret.

Guest sierra_xr
Posted

så det e ikkje verre enn det altså!? noen som har en efi liggende som de vil selge eller? ;)