Jump to content

winge


bige

Recommended Posts

Guest JvhCossie

**** ass... Skjønner ikke hvorfor det ikke kan være en Vingebil til alle her i verden jeg... Burde være sånn man fikk utdelt i første klasse.... :) Er det noe sted man kan finne vingebilstyling til 5 dørs? Tenkte å få modda det på cossi'n... :rolleyes: :rolleyes: Tror det kan bli tøft jeg!!! B)

Link to comment
Share on other sites

**** ass... Skjønner ikke hvorfor det ikke kan være en Vingebil til alle her i verden jeg... Burde være sånn man fikk utdelt i første klasse.... :) Er det noe sted man kan finne vingebilstyling til 5 dørs? Tenkte å få modda det på cossi'n...  :rolleyes:  :rolleyes: Tror det kan bli tøft jeg!!! B)

det er slik att du må gifte deg rikt . Hun må ha eget hus på tjøme . da kan du leke deg gjennom livet . Hjemme far og fritt . Tar en tur til Essen utstillingen .

skal jeg ta med en vinge bil til deg ??? http://www.autoscout24.de/home/index/detai...&id=ekctvkubjni

http://www.autoscout24.de/home/index/detai...&id=xtcjesl2et3

Bare og velge .....øverste hylle

Link to comment
Share on other sites

så du mener altså du skall se etter ei drit stygg dame me ræva full av peng i stede for ei du virkelig liker?

 

Uansett ikke rett og snylte sånn :P d er vertfall min mening, hvorfor tror du dama har så mye peng da? bra jobb? vunne i lotto`?

uansett så¨er d hu som har gjort seg fortjent til det, ikke du..

Link to comment
Share on other sites

skjønner jeg har ytrykkt meg feil . Vi traff værandre når vi var 17 og 16 , nå er jeg 49 . så vi har sølvbryllup til neste år . Vi har vært heldige gjennom livet og penger har ikke vært noe problem . Og hun arvet ett hus jeg har bygd om og nå har vi det kjempe bra med sønn på 22 og datter på 13 . Hun driver eget firma . og jeg er uføre trygdet etter arbeids ulykke . Slik er min historie .. ... :ph34r: :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

vi er vell "off topic" er det ingen som har bilder av bilene under lagring - skruing ...................

Joda ;)

Under skruing, vel å merke... :rolleyes:

Edited by TurboX

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...