Jump to content

Hvordan hjerne er dette?


Guest atryti

Recommended Posts

Har kjøpt meg en ombygd 4x4 cossie og selger viste ikke hvordan hjerne som sitter i den?

Og er det noen forskjell på ledningsnettene til de forskjellige hjernene?

Her er det noen bilder av hjernen.

 

 

DSC02626.jpg

 

DSC02624.jpg

 

DSC02622.jpg

Link to comment
Share on other sites

ok.

denne kontakten her da regner jeg med.

th_DSC02628.jpg

 

dro ut denne nå og da gikk bilen mye reinere enn før men ikke helt reint så skal prøve å bytte dem om imorgen el no.

Link to comment
Share on other sites

Det TPS greiene husker jeg også å ha hørt....og at den er koblet motsatt på disse hjernene....at WOT (Wide open Throttle) sender signal om Lukket spjeld hvis den ikke er koblet om....ikke serlig gunstig for hjernen...Kobles den om blir det mer riktig....

Men ikke siter meg på dette :closedeyes: ....bare sånn jeg har forstått det...

 

Peder

Link to comment
Share on other sites

bytt også TPS TIL 4X4 - ellers finnes L8 i 2 versoner en med cat og en uten - lappen på boksen er grønn.

The one with the green label and second code IAW048/01 is for the catalytic convertor (US83) model.

The one with the red label and second code IAW048/02 is for the non catalytic convertor (15/04) model.

Link to comment
Share on other sites

L8 hjernen har jo lamda sensor orginalt. hvordan blir det da å montere den på 2wd uten signal for lambda?

les svaret mitt - det ble levert biler til italia og sveits UTEN lambda på L8 ..

 

The one with the red label and second code IAW048/02 is for the non catalytic convertor (15/04) model.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...