Jump to content

vil disse felgene passe


b1rken

Recommended Posts

Heisann. Trenger litt hjelp angående felger. Er helt blank på området, med tanke på inpress og slikt.

Vil disse felgene her gå fint på min mondeo mk1, uten at jeg trenger spacere eller at den subber oppi hjulbuen?

 

Prøvde forresten også å finne felgene på oz sine hjemmesider, men fant ingen som var helt like. Kan det være det er en eldre modell eller noe lignende? Eller kan det være at dette bare er noe billig replica greier?

 

Her er felgene: http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showprod...561&cat=157

 

Beklager at jeg glemte link:)

Edited by b1rken
Link to comment
Share on other sites

Guest jonapett

Hmmm.. Er det bare jeg som ikke ser hvordan felger du mener eller har du glemt å legge dem ut? Da er vi to som trenger felger. Jeg trenger til min mk1 stv. Hva er det største som er lovlig på denne bilen? Noen som har målene i hodet?

Link to comment
Share on other sites

Guest jcinthehood
Hmmm.. Er det bare jeg som ikke ser hvordan felger du mener eller har du glemt å legge dem ut? Da er vi to som trenger felger. Jeg trenger til min mk1 stv. Hva er det største som er lovlig på denne bilen? Noen som har målene i hodet?

18" går greit. men da er du nede i 35 profil. Sjekk disse som jeg selger:AutoDB-kode: 1782406

Link to comment
Share on other sites

Takk for tilbudet jcbinthehood, men jeg var bare på jakt etter noen billige brukte felger, så jeg tror det blir litt for dyrt.

Og jeg lurte ikke på om jeg kunne ha 18" på mondisen min.

 

Det jeg lurer på er om jeg kan bruke de felgene fra finn annonsen på bilen min uten bruk av spacere eller valsing av hjulbue. Liten spacer går kansje greit, så lenge det ikke ødelegger for noe annet.

 

-b1rken

Link to comment
Share on other sites

tviler på det.audi har 57 mm senterhull og ford 63mm ca i tillegg har audi 14mm bolter

 

Ps har felger som passer som snus på mondeo 7x17 oz superturismo med dunlop d-maxx dekk

Edited by capri-rs

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.

"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.

"Horsepower" is how fast you hit the fence.

"Torque" is how far you take the fence with you.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...