Jump to content

monering av intercooler


Royaz

Recommended Posts

noen som har peil på hvordan montere ic på s4`n ? ikke rette forumet for å spørre om, men prøver meg likvell :blush:

kjøpte no 3" rør og ic på ebay, men fikk ikke med no tegning:)

noen som har noe tips `? har sett litt på vaag forumet, men der fant jeg ingenting...

kommer med noen bilder senere

Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har sett på VAG-forumet,kvifor kan du ikkje berre spørja der mens du var der? :huh:

 

Igjen:

ikke rette forumet for å spørre om, men prøver meg likvell
Hvorfor kan han ikke få lov å spørre her om han ønsker det? :) Han spør om hvordan montere en IC, tviler på han ønsker å svare på "hvem-hva-hvor" da. :)

 

Topic:

 

Kan sjekke dette på lørdag for deg kanskje. :) Hvis jeg husker.

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

er en jdm (tro je) cooler,like stor som en rs 500 cooler.må man fjerne mye for å få den til å passe? må man fjerne

a/c anlegget f.eks? fint du sjekker ego

Til info så står JDM for Japanese Domestic Market, og brukes flittig på bl.a. Ebay ;) Akkurat som mange kaller både ditt og datt for gr.A eller 909 når det gjelder Cosworth deler... Grunnen til JDM hysteriet er vel i utgangspunktet at Japanerene stort sett har fått grommere utgaver av ymse bilmodeller i hjemlandet i motsetning til hva de har eksportert. Resultatet er at alt fra Lexuslykter til girkuler markedsføres som "JDM" deler selv om realiteten er en helt annen... ;)

 

Nok fra meg, har desverre fint lite kjenskap til Audi S4.

 

Men kan anbefale og nevne hva slags årgang S4 det er snakk om.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...