Jump to content

FMCN treff og banekomite streker opp fremtiden.


Recommended Posts

Året 2007 ble en stor skuffelse, og det var så vidt en klarte å få til en SS1kjøring på gardermoen på høsten.

2008 blir annerledes nå som nye krefter, og personer har funnet sin plass i klubben.

Tiden er derfor inne til å få struktur på trefffene. Med meg på dette har jeg 351RS og Fresh|. Dette er to karer som bidro sterkt til å få gjennomført SS1kjøringen i fjor. Og de har også et ønske om å utvikle treffgjennomføringen.

 

Treffgruppen har allerede hatt sitt første møte 10.2.2008 for å streke opp fremtiden.

Saker på agendaen var banetreff, SS1kjøring, og klubbprofilering.

 

SS1kjøring blir det i år 5stykker av.

Her har jeg stått alene for gjennomføringen de siste gangene. Av den grunn blir opplevelsen sterkt redusert for de som deltar, og særlig de som deltar for aller første gang som ikke får noen innføring.

I år blir vi 3stykker på oppgavene, men vi skal alle 3 kjøre bil innimellom i løpet av dagen så vi trenger derfor hjelp til å ta del i vaktholdet for at det skal være forsvarlig gjennomført.

SS1kjøringen i 2008 vil bli en bedre opplevelse.

 

ACR ble ikke forsvarlig å få til i 2008. Men vi jobber isteden mot å få på plass en todagers helg på ACR i 2009. Siden Mo i Rana det er et stykke unna for alle i landet så blir det til at dette blir tenkt gjennomført en gang i feriemånedene juni eller juli.

 

Klubbprofilering

Vi ønsker å være mer aktivt tilstede for medlemmer, og få innspill som kan brukes til neste års sessong. Vi kommer derfor til å være tilstede på vårmønstringen i Bergen, Trønderford, og Sommertreffet på ACR.

For de av dere som holder til på østlandet så finnes det anledning til å gripe tak i oss under SS1kjøringene.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...