Mk1-Sindre Posted February 27, 2008 Posted February 27, 2008 Hei. Har et hull i fangeren, på toppen foran grillen hvor det ble et hull etter et uheldig møte med et hengerfeste. Er vel ca 6-7 cm i diameter eller no.. Det jeg lurer på, er om jeg kan få sparklet igjen dette hullet med noe, pusset ned og lakkert det til et nogenlunde greit utseende? Hva må jeg eventuelt bruke? er veldig grønn når det kommer til å ordne ting på plast på bil =/ Kan jeg også bruke det samme til å fikse sprekker på fangeren? - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan
Kjellcorp Posted February 27, 2008 Posted February 27, 2008 jeg tror det beste er hvis du tar glassfiber under fangeren også etter det tar på sparkel over der. er iallfall det jarg har gjort på en sykkel. MEN om det er helt 110 % riktig aner jeg ikke. også fikse sprekker går det ann å bruke sparkel ja, bare å ta på et tynt lag så pussefint over.
nitro2k6 Posted February 27, 2008 Posted February 27, 2008 jeg tror det beste er hvis du tar glassfiber under fangeren også etter det tar på sparkel over der. er iallfall det jarg har gjort på en sykkel. MEN om det er helt 110 % riktig aner jeg ikke. også fikse sprekker går det ann å bruke sparkel ja, bare å ta på et tynt lag så pussefint over. Gjorde det der på en fanger jeg. Glassfiber og polyester bak hulet ( husker ikke hvor mange lag, men det finner du ut), så sparkla jeg over med glassfibersparkel først, deretter finsparkel. Ble et bra resultat hos meg ivertfall, å det har holdt i 2-3 år nå. x:88 Ford Sierra IS-Turbox:86 Ford Sierra 2.0L98 VW Passat Sedan87 Volvo 240 Turbo
Kjellcorp Posted February 27, 2008 Posted February 27, 2008 Gjorde det der på en fanger jeg. Glassfiber og polyester bak hulet ( husker ikke hvor mange lag, men det finner du ut), så sparkla jeg over med glassfibersparkel først, deretter finsparkel. Ble et bra resultat hos meg ivertfall, å det har holdt i 2-3 år nå. da er det en som har gjort det samme som meg da da har du jo et greit svar der da Lykke til
Mk1-Sindre Posted February 27, 2008 Author Posted February 27, 2008 Ok, tusen takk for svar dere - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan
Recommended Posts