Jump to content

kjøpe bremser hvor?


sierraxr4i

Recommended Posts

det bremsa hvertfall mye bedre enn orginale, jeg fikk risting etter noen uker, men regner med at det er andre ting som har gjort til, bremsene begynner å henge litt når jeg har kjørt en stund, og det er ikke lett å finne feilen, så det er fristende å kjøpe nye calippere rundt om,, men det var de pengene da.. :blink:

for ebay shopping er det en fordel å registrere seg på paypal.

Edited by viggo

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Link to comment
Share on other sites

nja, med kjøp av skiver og klosser på ebay, og calippere her i landet, så holder det vel med halvparten http://catalog.meca.no/Catalog.aspx?BrandI...tegoryType_ID=1

en annen ting er om calipperene passer, har sett at de blander mye 2wd og 4wd hos meca og andre steder..

Edited by viggo

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest ohc2turbo

MECA har kanskje Brembo MAX skiver som borret/slisset.. Har det til noen modeller, usikker om cos.. Sjekk web siden deres

Link to comment
Share on other sites

trenger nye bremse skiver å klosser til cosworthen nå.. hva annbefaler dere? skal ikke brukes på bane eller annen voldsom kjøring så trenger ikke det dyreste å beste.. men vill ha slisset/borret for utsendes skyld..

 

Hvis du ikke skal ha noe som egner seg til banekjøring, ville jeg gått for EBC Turbogroove. Komplett sett foran og bak vil koste deg cirka 7000 kr inkludert klosser. Disse er borret og slisset :)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...