Jump to content

Xenon på mk1


WingDude

Recommended Posts

DET går fint om du har automatisk (elektrisk) regulering på lampene

 

Har du ikke det , er det dessverre ikke lov .

Det kan du miste skiltene på Wingdud

 

Hehe, mister nok ikke skiltene på grunn av det nei.

Bruker man hodet og kjører med 4300k pærer, har jeg opplevd at biler går rett gjennom eu-kontroll også.

 

Var ute etter om noen har prøvd dette med tanke på plassbehov, ikke om det er mulig eller lovlig.

Link to comment
Share on other sites

Er så lei av alle xenon trådene...

 

Biler med ettermontert xenon kan i mange tilfeller betegnes som livsfarlig, og mondeo er blandt de værste bilene pga sine svært dårlig utformede lykter.

 

Skal du i tilegg kjøre uten linser kommer du til å ha lykter som sprer lys i alle mulige rettninger. Håper jeg aldri må møte deg en våt regntung kveld. Da kan det hende vi fronter. for jeg kommer ikke til å se en ting.

Link to comment
Share on other sites

ja plagsomt med feil stilte lys.

Men ang mondeo.

JA de passer på mk1 mondeo, og man får plass.

letteste og ta ut fanger og lyktene, så slipper man faren for og knekke\ødlegge pærene.

fort gjort og montere.

Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jaja
Sierra med scorpio cosworth motor 90 mod

Link to comment
Share on other sites

Er så lei av alle xenon trådene...

 

Biler med ettermontert xenon kan i mange tilfeller betegnes som livsfarlig, og mondeo er blandt de værste bilene pga sine svært dårlig utformede lykter.

 

Skal du i tilegg kjøre uten linser kommer du til å ha lykter som sprer lys i alle mulige rettningerHåper jeg aldri må møte deg en våt regntung kveld. Da kan det hende vi fronter. for jeg kommer ikke til å se en ting.

 

De siste mk1 bilene i 1996 hadde lykter uten de løse linsene, de hadde spredningsmønsteret i selve glasset.

Link to comment
Share on other sites

Takk,

da vet jeg at jeg bør få i pærene i hvertfall, kunne ikke dy meg da jeg fant strøkne 96 lamper hos hoggern, ville aldri satt xenon i lamper med linser, de hadde vel gulna etter 5 min de da. Kommer til å være ekstremt nøye med justeringa selvsagt.

 

Fant også tåkelys på samme bilen hos hoggern, disse blir montert og koblet som kjørelys, da bruker jeg ikke hovedlampene før jeg absolutt må.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...