Jump to content

Autoslalom 12.04 @ Gardermoen, feedback etc.


Luthor

Recommended Posts

Guest olaug
Link to comment
Share on other sites

Herlig med videoer :D Du har ikke anledning til å legge ut lenger klipp på youtube elns i fremtiden da? Stygt å komme med slikt etter innsatsen du har gjort, men videoene på megavideo ser ut som dem kommer i feil aspect ratio.

 

Det er forresten herlig å få høre lyden, men den er nok ganske så bråkete gitt :S

Edited by Luthor

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Guest olaug

hehe;) Tusen takk:D dæven det ser jo helt crapy ut, ser jo ut som jeg triller igjennom hele greia:( jaja nå er værtfall turbo motoren i gang med og bygges. aner ikke når den er ferdig. men han som bygger den skal si i fra når det nærmer seg:D weee:D

Link to comment
Share on other sites

Oj, endelig noen bilder av Focusen også gitt - artig! Ingen som bilder av meg i håndbrekkslædd rundt svingen da? :P

 

 

Hånd brekk OG gass, FULL gass.

Da klarer du FWD sladd! ;)

Hehe

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Det er Lasse som har den svarte cossi'n.

 

Takker

 

 

Herlig med videoer :D Du har ikke anledning til å legge ut lenger klipp på youtube elns i fremtiden da? Stygt å komme med slikt etter innsatsen du har gjort, men videoene på megavideo ser ut som dem kommer i feil aspect ratio.

 

Det er forresten herlig å få høre lyden, men den er nok ganske så bråkete gitt :S

 

Jeg pleier å legge de ut på video.google eller youtube, men denne gangen har jeg store problemer med det. På youtube står den bare å laster i evigheter, og på video.google blir alle filmene 2sek med grå skjerm uansett hva jeg gjør :(

 

Ta gjerne en titt hvis du/dere tror dere har peiling http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=938922

 

EDIT: Tror jeg fucka hjulbuen/skjermen min på treffet, hele plasthjulbuen er spist opp og jeg har en fin bulk rett over hjulbuen :(

Edited by Kverna
Link to comment
Share on other sites

Kverna: søren, det var dumt da:( Jeg kan desverre ikke bistå med video-uploadinga, ikke gjort det selv.

 

Jeg "brukte" litt hjulbue på treffet jeg også, på aller siste venstresving på returlane, er det ikke typisk?

 

Forresten, folk la vel merke til at bilen min bobla/fuska/hosta(vet ikke hva man skal kalle det jeg) på siste turen, men det gikk over av

seg selv på vei hjem. Jeg tipper bilen ikke liker å stå lenge på tomgang i rått vær med dårlige plugger.

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Sant, men av en eller annen grunn må jeg bruke litt krefter for å få låst bakhjulet med håndbrekket, det er liksom ikke bare å 'nappe litt her og der', så derfor var det litt vanskelig å kontrollere til tider.

Neida, hydraulisk brekk og rattkule! ^^ ;)

 

Neida, men var moro å se bilen ute å leke seg litt, synd jeg ikke fikk vært med, men slik tilstanden er nå, så hadde jeg nok stått der uten dekk ut på ettermiddagen, hehe..

I'm off..

Link to comment
Share on other sites

Kverna var utrolig snill i går, sendte meg feil videoer over MSN og greier...men rettet det fort opp og sendte meg mine etterpå :D

Tusen takk!

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...