Jump to content

Ford Focus TDCI 1.8 -> ANTISPINN 2 spm


Guest astonvilla

Recommended Posts

Guest astonvilla

går det ikke å slå av ANTISPINN på ford focus, i håndboka ser jeg knappen for å slå av den, men den er ikke i bilen.. andre måter å få den av?

 

Ford Focus TDCI 1.8.. har chippet den og er nå ca 140 hk..

Den veier 1250 kg, noe som kunne blitt fjernet så bilen kan bli lettere? har lyst på mer gamp...

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke annet å gjøre enn å fixe et koblings-skjema....for å se om muligheten for å sette inn en bryter på en ledning er der....

 

Ang. vekt er det vel ikke stort du kan gjøre uten å seriøst demontere bilen din...baksetene kan tas ut, passasjersete, reservedekk, den altfor tunge basskassa di :P

 

Men 140 hester i den lille bilen er jo ganske bra det?....får vel kanskje noe trimgreier kjøpt til den bilen....

 

Peder

Link to comment
Share on other sites

Guest astonvilla
Hvilken modell er det snakk om? Syns det er rart at du ikke finner ESP-knappen, vi har 2 stk. Focuser her i gården, en 2000-modell (bensin) og en 2005 (diesel) og på begge er denne knappen lett tilgjengelig.

 

Det er en 2002 modell...

Ta sikringen ja god ide, men kan lage en brytes, men tror jeg kan få probleme å finne kabalen :S

Link to comment
Share on other sites

Guest astonvilla
ot hvor stor motor har du?

 

jeg har på min 2007 mod bryter, mens en jeg jobba med før har det ikke

 

Er 1.8 liter 140 kh...

 

Men visst jeg fjerner sikring vil abs bremsene forsvinne også? visst dem er koblet på samme? er det vanlig..

Link to comment
Share on other sites

Guest astonvilla
av knappen skal være i midtkonsollen...du kan ikke gå glipp av den.

glad jeg har 2000 modell, den ble levert uten antispinn..

 

Jeg vet hvor knappen skulle ha vert, men den er ikke der, er bare et deksel der den skulle vært..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...