Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har tenkt og kjøpe meg nye dekk bak på cossie'n. Men hvem dekk ryker det mest av :rolleyes: . Viste ikke helt hvor jeg skulle legge dette spørsmålet,så jeg la det her. Er såklart en 2WD dette da

Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil)

Sierra is 1986 (Vinterbil)

Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil")

"Han med RUNE skilt"

Posted

tar du og legger en tynn slange fra spylertanken til hver av bak dekkene - fyller tanken med frost veske - det ryker noe inni "granskogen" når det blir varmt ..

Posted
tar du og legger en tynn slange fra spylertanken til hver av bak dekkene - fyller tanken med frost veske - det ryker noe inni "granskogen" når det blir varmt ..

Smell det heller i eksosen, fett med røyk :)

Posted

da hadde jeg heller kjøpt noe som heter redex som skal rense forbrenings kamerene - helles i forgaseren / innsuget

Posted

[/quote

Er ikke all røyk som er kult da. Hadde FULDA carat extremo bak nå,men syntes ikke dem røyk så mye.

Lurer litt på falken ziex 512 ,falken ziex912,toyo PROXES T1-R,Maxxis MA Z1 eller dunlop sp9000

Blir i dim 225-40-16. Er dem de har på DEKKONLINE.COM

"Han med RUNE skilt"

Posted

escos felger du kjører med?

Jeg har hatt ziex 512, røyk ikke så veldig.. toyo er vel dem som jeg vil tro ryker mest. Myk gummi osv, men har ikke prøvd noen andre.

Posted
escos felger du kjører med?

Jeg har hatt ziex 512, røyk ikke så veldig.. toyo er vel dem som jeg vil tro ryker mest. Myk gummi osv, men har ikke prøvd noen andre.

Nei det er AEZ felger.

Jeg hadde ziex 512 før og syntes dem var bra dekk,men det var på en IS,og da spant jeg ikke så mye. Dem har jo UNIROYAL,det er vel også ganske myke dekk. Kanskje jeg skal google noen av dem og se hvordan dem har kommet ut i tester.

"Han med RUNE skilt"