Jump to content

Bygging i sierra sedan


esFORD

Recommended Posts

Hei, nå skal jeg snart gå i gang med å bygge i bagasjerommet. Har sett flere som har brukt en sponplate kuttet i størrelsen til teppet, dette er jo greit, for da slipper jeg å bolte plata fast i gulvet, saken jeg lurer på er: hvordan i helvete granskauen får jeg inn denne plata? så vidt jeg ser blir den for brei til å få inn bagasjerommet. Har seriøst ikke peiling på hvordan jeg skal få denne inn.. noen som vet? resten er jo enkelt :)

Link to comment
Share on other sites

Kutt av på siden akkurat det du trenger for å få den nedi eller i to.. du kan også lage veger på siden slik at du ikke trenger å kappe den!! ;)

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Del plata i to på midten, og se hvordan den passer bak i bilen, når du er fornøyd, så tar du de ut, og legger dem riktig inntil verandre, og limer stoff/teppe på den, pass på at du får det rundt kantene også, når dette er tørrt, så kan du "brette plata i to, og legge den inn... :D

Link to comment
Share on other sites

har delt den i venstre hjørne..hvis du ser på bilde så ser du sprekken..La aldrig filt på hele platen..bare et lite område rundt der forsterkeren står..tok stiftemaskin og stiftet på filtet..funket bra det :)

89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...