Guest B4Y Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 Styling av bilen Hei igjen;) Lurer på om det er noen som kan fortelle om "Carcept"-stylinga til Mondeo MK3 fra "www.bsbildeler.no" er bra passform på? Erfaringer med firma? Disse fangerne og skjørta kunne jeg tenke meg:bsbildeler - fangere og skjørt Har mest lyst på denne spoilern:bsbildeler - trunkspoilerPassform på denne? : Mye spørsmål her.. Håper jeg får svar på alt Takk på forhånd,mvh Børge
rene`racing Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 den vingen du linker til fra ms skal nok passe fint,Ford bruker jo dei som levrandør på styling. 1982 Ford granada 2,8 Ghia1979 Ford granada 2,3Gl2000 Audi A8 2,8 30v quattro
MrNilsen1 Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 bsbildeler er en kjempebutikk om du ser bort fra leveringstiden.Men de er erlige om den.Super raks respons på både mail og telefon. Har handlet en del ting fra dem.Produktene de selger er som regel av god kvalitet også. Og de er behjelpelig om du skulle få problemer med montering. Så om du ser bort fra lang leveringstid på varer som de ikke har på lager, super butikk, med supre priser
Guest B4Y Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 den vingen du linker til fra ms skal nok passe fint,Ford bruker jo dei som levrandør på styling. Takk for raskt svar;) Den spoileren tar seg jo bra ut også bsbildeler er en kjempebutikk om du ser bort fra leveringstiden.Men de er erlige om den.Super raks respons på både mail og telefon. Har handlet en del ting fra dem.Produktene de selger er som regel av god kvalitet også. Og de er behjelpelig om du skulle få problemer med montering. Så om du ser bort fra lang leveringstid på varer som de ikke har på lager, super butikk, med supre priser Leveringstiden er jo ikke det viktigste for meg, så bsbildeler passer meg fint om det er som du sier.. at servicen er bra osv
MrNilsen1 Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 Er som sagt meget fornøyd.Venter faktisk på ett senkesett fra de i skrivende stund
Guest B4Y Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 Er som sagt meget fornøyd.Venter faktisk på ett senkesett fra de i skrivende stund Vel vel Jeg velger å tro deg, å tror jeg kommer til å bestille styling derifra;) Takker
Guest B4Y Posted May 8, 2008 Posted May 8, 2008 NP Men... Vet du noe om passform på denne Carcept-stylinga?
HansenRS Posted May 9, 2008 Posted May 9, 2008 Hørt på ford hva ms-stylinga koster der? Dette er jo tro kopi i glassfiber, så om prisen ikke er store forskjellen så vet jeg hva jeg ville satset på.
Guest B4Y Posted May 10, 2008 Posted May 10, 2008 Hørt på ford hva ms-stylinga koster der? Dette er jo tro kopi i glassfiber, så om prisen ikke er store forskjellen så vet jeg hva jeg ville satset på. Har ikke hørt nei, men det skal jeg gjøre.. For den stylinga er jo rimelig stilig
Guest escy75 Posted May 25, 2008 Posted May 25, 2008 prøv st220 stylinga sammen med senkefjærer og original spoiler, det gjør seg
Kjellcorp Posted May 25, 2008 Posted May 25, 2008 bsbildeler er en kjempebutikk om du ser bort fra leveringstiden.Men de er erlige om den.Super raks respons på både mail og telefon. Har handlet en del ting fra dem.Produktene de selger er som regel av god kvalitet også. Og de er behjelpelig om du skulle få problemer med montering. Så om du ser bort fra lang leveringstid på varer som de ikke har på lager, super butikk, med supre priser enig med deg der MrNilsen1. Rett å slett knall butikk, med masse rart og bra service !
kimsa Posted May 25, 2008 Posted May 25, 2008 (edited) MS design stylingen til MK3 er i hvertfall veldig pen med skikkelig senk på bilen. I england kommer denne på underkant av 11000 norske kroner med dagens valutta kurs. Det omfatter bakskjørt, frontskjørt, sideskjørt og vinge. Hos BS bildeler koser det samme over 20 000kr. Hinnsides all fornuft! Edited May 25, 2008 by kimsa Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Recommended Posts