Jump to content

Turbo til Fiesta ST


fiesta05

Recommended Posts

Guest Bjørn-Ove

etter hva som har passert mitt øre forbi, så er det visst gamle focus rs motoren som sitter i fiesta st, bare uten turbo. litt rart, men er jo dø som ett lik før du får turtall. så da må det bare være å få tak i turbo osv fra en focus rs?

 

dette er bare noe jeg har hørt, så vet ikke om det ligger noe i det

Link to comment
Share on other sites

etter hva som har passert mitt øre forbi, så er det visst gamle focus rs motoren som sitter i fiesta st, bare uten turbo. litt rart, men er jo dø som ett lik før du får turtall. så da må det bare være å få tak i turbo osv fra en focus rs?

 

dette er bare noe jeg har hørt, så vet ikke om det ligger noe i det

 

 

dette stemmer nok ikke, st-motoren har innsuget på fremsiden og eksosen på baksiden av motoren, focus rs har motsatt. sikkert flere forskjeller, men de er definitivt ikke like ihvertfall.

Cosworth!

Link to comment
Share on other sites

Guest Bjørn-Ove

som sagt, var bare noe som passerte øret mitt. var ikke sikker på om det stemte så derfor usikkerheten. takk for avkreftelse av "myten"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Men du får kjøpt turbokit har jeg sett. Koster jo skjorta men..Sikkert moro! 182-kitet jeg kjøpte fra Pumaspeed, synes jeg var veldig bra. Motoren trakk mye bedre fra bånn,og d ble bare råere og råere lyd jo lenger ut på turtall jeg kom, siden det fulgte med. Anbefaler alle som har en Fiesta ST og som kan ta seg råd, til å slå til på dette settet, det er absolutt verd pengene! Kjempefornøyd med det, skulle aldri solgt den bilen..

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...