Jump to content

voldenracing grenrør i sierra


dohcboy

Recommended Posts

Alle de 3 de henviser til har nå registrerte lovlig firma. Noe du ikke har.. Selger de møkk, så har folk rett til å reklamere på det... noe som er værre med en privat selger som deg.

 

 

Å hva var denne kommentaren godt for egentlig? bare kverulering tenker jeg. men jeg velger å se bort i fra det. jeg har ikke noe med firmaer som selger disse grenrøra-.

 

Har ordnet et gruppekjøp gjennom klubben på noen få grenrør til ohc. ellers er det lite rundt ellers. det er kun private salg. og thats it.

 

Hva folk gjør i privaten og fritia si har ingen andre privat folk noe med. passe sine egne saker.

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Å hva var denne kommentaren godt for egentlig? bare kverulering tenker jeg. men jeg velger å se bort i fra det. jeg har ikke noe med firmaer som selger disse grenrøra-.

 

Har ordnet et gruppekjøp gjennom klubben på noen få grenrør til ohc. ellers er det lite rundt ellers. det er kun private salg. og thats it.

 

Hva folk gjør i privaten og fritia si har ingen andre privat folk noe med. passe sine egne saker.

 

kom med pris og tilbud da B)

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...