rscosworth Posted August 18, 2008 Posted August 18, 2008 Hva er en kliss absolutt strøken og rustfri RST verd? Har funnet meg en rustfri S2 som er strøken. Eksos, K&N, 17" felger og Recaro interiør. Er 50000,- ekstremt dyrt for noe sånt?
Guest vingebil Posted August 18, 2008 Posted August 18, 2008 Hei.. Viss den er ***** strøken og fin! so kan du sikkert få 40.000-50.000 for den!!... men som sakt,da bør den være ****** strøken! hehe..
RoyK Posted August 18, 2008 Posted August 18, 2008 40-50k kan være reelt for en bra RST, men personlig ville ikke jeg gitt 50k for en.En ting er hva selger sier er blitt gjort med bilen, en annen ting er det faktiske. Alle som selger bil har verdens beste bil..RST har blitt brukt av ungdom som kun skrur det synlige såpass lenge at du må være var. Er du i stand til å gjøre noe selv, og kjøper en "ok" en, eller tilnærma for 20-30k, er det utrolig hva du kan få til med resten av summen. Får tak i no bilder av den du lurer på, og sleng dem ut? Nysjerrig på alt av ford som leer seg i det langstrakte land -69 Cortina, -91 Sierra xr4x4, -87 Escort RS Turbo s2, -91 Sierra p100, -02 Mondeo ghia. The original plan: "Just make it look pretty, that way the users won't notice the utter lack of functionality."Again, life was much easier when Apple and Blackberry were just fruits.
rscosworth Posted August 18, 2008 Author Posted August 18, 2008 40-50k kan være reelt for en bra RST, men personlig ville ikke jeg gitt 50k for en.En ting er hva selger sier er blitt gjort med bilen, en annen ting er det faktiske. Alle som selger bil har verdens beste bil..RST har blitt brukt av ungdom som kun skrur det synlige såpass lenge at du må være var. Er du i stand til å gjøre noe selv, og kjøper en "ok" en, eller tilnærma for 20-30k, er det utrolig hva du kan få til med resten av summen. Får tak i no bilder av den du lurer på, og sleng dem ut? Nysjerrig på alt av ford som leer seg i det langstrakte land skal slenge opp bilder etter jeg har henta bilen Jeg er ikke bekymra for det tekniske, det ser man jo ved nøye inspeksjon av bilen. Så lenge karosseriet er rustfritt, og da mener jeg FRITT, kan alt mekanisk fikses med godt verktøy og skitne fingre. Og en cosworth kjøres vel like hardt som RST tenker jeg.
janbanan Posted August 18, 2008 Posted August 18, 2008 Sålenge det er en original bil med tilnærmet originale specs og lav km kan nok en pris på rundt 50 lakser rettferdiggjøres, men RST er dessverre en bil som er veldig overpriset i Norge. (I forhold til hvor bra eksemplaret er.. De fleste RST i Norge er grisekjørt og dårlig vedlikeholdt)En entusiast-eid bil er en annen sak.
rscosworth Posted August 18, 2008 Author Posted August 18, 2008 ja priser er ofte ikke i forhold til stand desverre. Ser på UK-priser at et strøkne entusiast-eide biler ligger oppimot £10000. Men der har bilen en helt annen "status" for å bruke det ordet enn her. Her er det mye halvreparert møkk og andre gjennomrustede eksemplarer som plystrer høyt og det er alt eier bryr seg om. Import-avgifter utelukker stort sett import og.
dohcboy Posted August 19, 2008 Posted August 19, 2008 jah blir d bil da? Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now