Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hva er en kliss absolutt strøken og rustfri RST verd?

 

Har funnet meg en rustfri S2 som er strøken. Eksos, K&N, 17" felger og Recaro interiør.

 

Er 50000,- ekstremt dyrt for noe sånt?

Guest vingebil
Posted

Hei..

 

Viss den er ***** strøken og fin!

 

so kan du sikkert få 40.000-50.000 for den!!... men som sakt,da bør den være ****** strøken! hehe..

Posted

40-50k kan være reelt for en bra RST, men personlig ville ikke jeg gitt 50k for en.

En ting er hva selger sier er blitt gjort med bilen, en annen ting er det faktiske. Alle som selger bil har verdens beste bil..

RST har blitt brukt av ungdom som kun skrur det synlige såpass lenge at du må være var.

 

Er du i stand til å gjøre noe selv, og kjøper en "ok" en, eller tilnærma for 20-30k, er det utrolig hva du kan få til med resten av summen.

 

Får tak i no bilder av den du lurer på, og sleng dem ut? Nysjerrig på alt av ford som leer seg i det langstrakte land :D

-69 Cortina, -91 Sierra xr4x4, -87 Escort RS Turbo s2, -91 Sierra p100, -02 Mondeo ghia.

 

The original plan: "Just make it look pretty, that way the users won't notice the utter lack of functionality."
Again, life was much easier when Apple and Blackberry were just fruits.

Posted
40-50k kan være reelt for en bra RST, men personlig ville ikke jeg gitt 50k for en.

En ting er hva selger sier er blitt gjort med bilen, en annen ting er det faktiske. Alle som selger bil har verdens beste bil..

RST har blitt brukt av ungdom som kun skrur det synlige såpass lenge at du må være var.

 

Er du i stand til å gjøre noe selv, og kjøper en "ok" en, eller tilnærma for 20-30k, er det utrolig hva du kan få til med resten av summen.

 

Får tak i no bilder av den du lurer på, og sleng dem ut? Nysjerrig på alt av ford som leer seg i det langstrakte land :D

 

skal slenge opp bilder etter jeg har henta bilen ;)

 

Jeg er ikke bekymra for det tekniske, det ser man jo ved nøye inspeksjon av bilen. Så lenge karosseriet er rustfritt, og da mener jeg FRITT, kan alt mekanisk fikses med godt verktøy og skitne fingre.

 

Og en cosworth kjøres vel like hardt som RST tenker jeg.

Posted

Sålenge det er en original bil med tilnærmet originale specs og lav km kan nok en pris på rundt 50 lakser rettferdiggjøres, men RST er dessverre en bil som er veldig overpriset i Norge. (I forhold til hvor bra eksemplaret er.. De fleste RST i Norge er grisekjørt og dårlig vedlikeholdt)

En entusiast-eid bil er en annen sak.

jokeft8.jpg
Posted

ja priser er ofte ikke i forhold til stand desverre. Ser på UK-priser at et strøkne entusiast-eide biler ligger oppimot £10000. Men der har bilen en helt annen "status" for å bruke det ordet enn her.

 

Her er det mye halvreparert møkk og andre gjennomrustede eksemplarer som plystrer høyt og det er alt eier bryr seg om. Import-avgifter utelukker stort sett import og.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...