Jump to content

ECU L8


LHD rs500

Recommended Posts

ligger en på autodb

 

ring : vidar lerdal 90070528 - ca2000kr pluss frakt :D

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Kor mye kan du gi? Kjenner til en helt urørt med original chip.

Tenkte jeg kunne få en bra en til ca 3 tusen.Skal brukes på min "hjernedøde" vingebil,men ble litt usikker på om jeg må ha en rød topp L8.Denne er vel beregna for motorer uten kat?

Noen som vet om jeg må ha TPS fra 4wd?Eller holder det bare å bytte om de yttre ledningene på min 2wd TPS?

Link to comment
Share on other sites

Tenkte jeg kunne få en bra en til ca 3 tusen.Skal brukes på min "hjernedøde" vingebil,men ble litt usikker på om jeg må ha en rød topp L8.Denne er vel beregna for motorer uten kat?

Noen som vet om jeg må ha TPS fra 4wd?Eller holder det bare å bytte om de yttre ledningene på min 2wd TPS?

Som sagt, mener jeg skal ha en bra L8, men da med grønn lapp da...

Grønn lapp er "med" cat.

Rød lapp er "uten" cat. Så videt meg bekjent. :)

 

Ifølge f.eks elvelund racing her på forumet så er det bare å bytte om på de ytterste ledningene på TPS ja, mens f.eks bige her på forumet mener man skal bytte TPS til 4x4... :)

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, mener jeg skal ha en bra L8, men da med grønn lapp da...

Grønn lapp er "med" cat.

Rød lapp er "uten" cat. Så videt meg bekjent. :)

 

Ifølge f.eks elvelund racing her på forumet så er det bare å bytte om på de ytterste ledningene på TPS ja, mens f.eks bige her på forumet mener man skal bytte TPS til 4x4... :)

Hmm,ikke lett å bli klok på det her.Sto litt om dette i det siste Fast Ford,og der måtte TPS byttes.Snakka med pukkelrygg,han påsto at man ikke trang å bytte.

Må vel vere noen her inne som har prøvd dette?

Hva forlanger du for din L8 egO?Send gjerne pm

Link to comment
Share on other sites

Det er nettopp det som er, en mener - "jeg bare byttet på ledningene", mens en annen mener - "du må bytte". Bare pørv en av valgene, jeg selv hadde byttet først? :)

mvh

Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Det er nettopp det som er, en mener - "jeg bare byttet på ledningene", mens en annen mener - "du må bytte". Bare pørv en av valgene, jeg selv hadde byttet først? :)

mvh

Arne

Men er det ikke 5volt tilførsel på både 2wd og 4wd da, og 0-5volt eller 5-0volt på sveip? Er jo bare om å koble riktig da! ;)

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...