Jump to content

Tankbånd til Escos


Minibønna

Recommended Posts

Har i forbindelse med min restaurering funnet ut at jeg trenger to nye tankbånd som tanken skal ligge i.

Har sjekket hos Ford om det er noe og oppdrive men der er det snustomt, var en forhandler i Hellas som hadde på ene siden men det hjelper ikke meg siden jeg trenger på begge sidene.

Ellers så har jeg sett i noen av de restaureringstrådene på Passionford og noen reportasjer i FastFord og Performance Ford at de finnes i rustfritt stål, noen som vet hvor jeg kan skaffe disse?

Siste utveg er jo å lage de selv men de kan neppe være så dyre at det ikke ville være verdt å kjøpe de hvis de er tilgjengelige.

Motor uten turbo SUGER!

Link to comment
Share on other sites

Genialt!!! Takk for tipset. :)

 

Blir nok å handle mer enn bare tankbånd gitt! ;)

Jåla... :P Er nok ett av de bedre alternativene og handle der hvis man skal ha nye ja. Har vel vært vrient og oppdrive orginale ganske lenge, som alt annet... :(

Link to comment
Share on other sites

Jåla... :P Er nok ett av de bedre alternativene og handle der hvis man skal ha nye ja. Har vel vært vrient og oppdrive orginale ganske lenge, som alt annet... :(

 

Er ikke helt meg med bling, bling så du skal ikke se bort fra at jeg matter de ned og pulverlakker de. :wacko:

Men det var par andre smådetaljer som jeg fattet interesse for på den siden der, blir ikke noe storveisgreier på meg uansett!

Men uansett greit og vite om.

Motor uten turbo SUGER!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...