Jump to content

Topp 10 gardermoen 6. og 7. sept!


vids

Recommended Posts

Måtte jo være redningsbil de siste 5 mila hjem og. Disse cossienne holder da aldrig vettu :lol: :lol:

hehe, jasså? Hva skjedde?

 

Granaten til 351RS imponerer meg stadig. Å ikke minst jan selv. Meget bra kjørt!!!

 

Takk det samme du. ;)

 

Jeg må jo prøve å holde disse Særraene bak meg vettu.

 

 

Cossieslayer????

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja jeg koste meg over snittet utpå der! var virkelig morro. neste blir å få kobla strøm på abs pumpe, livemap og coilovers! gleder meg til neste gang! takk for arti treff gutta!

 

 

må si det gikk over snitte bra med gasser turbo tauebil, bare at det begynte bli mørkt på tur hjem hehe. fikk laget litt røyk å det er morro.. B)

 

 

Edit: Få ut noen bilder da gutta!!

Edited by RS_Hage

Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk

'Voldenracing performance'

Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila

Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest

Link to comment
Share on other sites

Ta det med ro, Frode: det var bare en spøk. Du trodde vel ikke at jeg mente det? SÅ slem er jeg ikke. Må jo bare trekke dere litt. Så både til deg å de andre som ikke kom: ikke ta dere nær av det jeg skrev.

 

Setter åsså stor pris på at du sa fra, å beklager at jeg ikke la ut tlf.nr mitt i tråden, slik at dere kunne fått lettere tak i meg.

 

Men jeg vil definitivt anbefale deg å prioritere dette neste år: jeg kan LOVE at du ikke kommer til å angre. Dette kan ikke sammenlignes med Rudskogen, selv om det åsså har sin sjarm.

 

Så atter en gang Frode: Beklager hvis jeg såret deg, det var bare en spøk. No hard feelings?

 

----------------------------------------------------------

 

 

 

Hehe, no hard feelings:) Måtte jo trekke litt i deg òg, sånn som du la det frem. Ser ut til at det fungerte:)

Edited by FrodeH
XWIyo.jpg
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...