Jump to content

COSWORTH STJÅLET, DH 14675


Guest Line_m

Recommended Posts

Uff, så trist :(

Gikk i Rogalandsområdet denne? Eller noe i den duren?

Skal følge med her i området vertfall..

Håper du får igjen bilen din, Iselin.

 

Iselin har bodd i Stavanger, så kanskje du har sett den der?

 

Åhh, at folk ikke klarer å holde fingrene unnaa :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest ohc2turbo

Ingenting får stå i fred lenger.. mye rart som skjer om dagen!!

Hadde innbrudd i bilen min på lillehammer fra 3 uker siden... front på cd-spiller + kondensator til forsterker var borte. I motorrommet var cossiegrillen og KN-filteret tatt..

 

Men skal ikke klage jeg da, har jo fortsatt bilen i behold... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Iselin har bodd i Stavanger, så kanskje du har sett den der?

 

Åhh, at folk ikke klarer å holde fingrene unnaa :angry: :angry:

 

Okay..

Nei, har snakket med hun utenom forumet, på nettet.

Hun tok kontakt ang. noe girkassegreier for en stund tilbake.

 

Uff, ja er så ufattelig kjipt :(

Men har jo et godt hint mtp. den 190'en da.

Er nok lurt å begynne å høre rundt på Merce-forum o.l.

Spre ordet rett og slett.

Lykke til vertfall.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Litt info fra meg? Håper dette kan hjelpe...

 

I går, fredag den 05.9, var jeg på tur fra Bergen til lærdal for å hente bikjen min. Kom litt forbi voss, etter alt av butikker osv, da så jeg nettopp en imperial sierra cos... Denne lå mellom to biler, pluss det gikk litt unna, så jeg fikk ikke med meg reg.nr.

 

Jeg snakket med en på voss i dag om dette. Han jeg snakket med tok igjen kontakt med en annen person fra voss som kjører cos. Han som kjører cos. på voss sa det at den eneste han viste om var gamle bilen til Janna her på forumet. Med tanke på at jeg "ikke fikk studert" bilen, så kunne det selvfølgelig vært Janna sin tidligere bil. Meeen neida, den bilen er fortsatt under oppbygging, så den kan det ikke ha vært.

Personen på voss som kjører cos kunne ikke komme på noen andre sierra cos. på voss som kunne være i nærheten av imperial, om ikke det nettopp var kommet en ny bil...

 

Ville bare nevne dette, om det dukker opp noe annet som kan være av interesse tar jeg igjen kontakt.

 

mvh

Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

finnes det suksess historier med trackguard?

trodde de var en enkel sak for biltyvene å fikse track guard jeg..? gammal orginal alarm/startsperre eller ettermontert homse defa er ikke noe problem for biltyver..

 

Trackguard hjelper på det.. Hvem kan vite at det er montert uten å ribbe bilen fullstendig på veldig kort tid? Blir sendt opp fly for å spore opp gjenstanden som har Trackguard (er mye brukt i båt også). Over 90% av tilfellene finner de gjenstanden ganske kjapt..

Så Trackguard er ikke noe en tyv "fikser".

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Tror IKKE den går på GPS.. Står noe om det her:

 

http://www.guardsystems.no/category.php?categoryID=135

 

Det er noe VHF-teknikk som blir brukt til sporing.. Vet ikke helt hva det er for noe..

 

Her fant jeg at det IKKE brukes GSM eller GPS:

 

http://www.buskerud-brannservice.no/gjenfi...ssystem/cms/339

Edited by Cosworth Racing1

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Guest iselinw

Har ingen forsikring jeg da.. SÅ jeg håper stort og inderlig at bilen min kommer tilbake.. Sitter med lån og sku selge bilen pga dårlig råd med lån og den forsikringa jeg har da... Så jatakk, bilen bil jeg gjerne ha tilbake..

Link to comment
Share on other sites

Litt info fra meg? Håper dette kan hjelpe...

 

I går, fredag den 05.9, var jeg på tur fra Bergen til lærdal for å hente bikjen min. Kom litt forbi voss, etter alt av butikker osv, da så jeg nettopp en imperial sierra cos... Denne lå mellom to biler, pluss det gikk litt unna, så jeg fikk ikke med meg reg.nr.

 

Jeg snakket med en på voss i dag om dette. Han jeg snakket med tok igjen kontakt med en annen person fra voss som kjører cos. Han som kjører cos. på voss sa det at den eneste han viste om var gamle bilen til Janna her på forumet. Med tanke på at jeg "ikke fikk studert" bilen, så kunne det selvfølgelig vært Janna sin tidligere bil. Meeen neida, den bilen er fortsatt under oppbygging, så den kan det ikke ha vært.

Personen på voss som kjører cos kunne ikke komme på noen andre sierra cos. på voss som kunne være i nærheten av imperial, om ikke det nettopp var kommet en ny bil...

 

Ville bare nevne dette, om det dukker opp noe annet som kan være av interesse tar jeg igjen kontakt.

 

mvh

Arne

Var ikke denne du så eller ? http://pics.autodb.no/1961/1961850-bilde5-oppussing046.jpg

Det var denne som ble stjålet i Rakkestad for et par uker siden.

Link to comment
Share on other sites

Guest iselinw

Snakka med han i merca i går... Han så ikke hvem som kjørte bilen min. men han sa at bilen kjørte ut igjen 15 min etter jeg kom...

Syns det er toppen av frekkhet jeg å stjæle en bil på den tia av døgnet så kort tid etter jeg har komt hjem..

 

Nesten som tyven venta på at jeg skulle komme hjem!

Edited by iselinw
Link to comment
Share on other sites

Guest iselinw

chassiet er ett fett egentlig.. skulle fikses på, og kan alltids få nytt...

Motoren og slikt jeg vil aller helst ha tilbake...

 

Tross alt en NYbygd motor. Har max gått 24 timer. etter overhaling og bygging.

 

Men sefølgelig.. hadde vert fint om jeg hadde vert en av de heldige for en gangs skyll og fått hele bilen min tilbake til bursdagen...:P

Link to comment
Share on other sites

Det var denne som ble stjålet i Rakkestad for et par uker siden.

 

Var ikke den, tror jeg, med tanke på felger og den stygge glassfiber grillen... Ting man legger merke til :)

 

Som sagt, den jeg så var imperial, helt orginal (ikke orginal felger så vidt jeg husker) imperial med 4x4 panser... Men, prøver på mitt beste å finne ut av hva jeg nettopp så der oppe, for å evt utelukke akkurat det...

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...