Jump to content

Vann lekasje


Guest Apache

Recommended Posts

Guest Apache

Ford Mondeo 1999 mod, 1.8 l sedan, Ghia. Kjøpt brukt i mai i år, fornøyd så langt så hvit kjørt 105 000 km km totalt all service er fulgt osv.

 

Jeg Oppdaget her om dagen at det er vått under gulv matta på venstre side bak og fuktig under gulv matta på ventre side forran. "filt/tøy" matta dekker hele gulvet så hvit jeg ser det. Jeg lurer på hvordan jeg lettest finner ut av årsaken og får tørket opp vannet. HAr ikke tilgang til garasje :( da jeg bor i Oslo by. Noen forslag?

Link to comment
Share on other sites

Har du trekt strømkabel til Stereo? Kan være at det ikke har blitt tett, eller at en tette-sak har detti ut når du har trekt kabelen. Jeg trakk kabel igjennom innerskjermen på bilen min, her fikk jeg vannlekkasje, frøys til is i vinter og ble bare tull.. Tetta dette hullet hvor jeg hadde trekt kabelen med Tec-7, tett som bare det i dag.

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Hadde vannlekasje i min MK1. Der var det dreneringen under vindusviskerne (under deksel der kupefilteret ligger) som var tett. Vannet rant bak så jeg trodde med det samme at det kom inn bakfra også, men etter litt logisk tenking på hvordan bilen står parkert så fant jeg frem til kilden.

 

 

Mvh Magne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...