Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Her er det som er gjort med bilen ("motormessig")

 

- PIPER 285t2 ultimate fast road camshaft kit 26bhp

- PIPER justerbart kamdrev

- PIPER løftere, fjærer og topplater

- Felpro gruppe a-toppakning

- Alle pakninger på motor er byttet

- Nye rådelager

- Nye veivlager

- Toppbolter

- Høytrykks oljepumpe fra burton

- Nytt orginalt utløserlager

- LUK-clutch

- Oljeseperator

- Stempel (brukte, men fine)

- Bailey dobbelstempla dumpventil

- Garret t3 Turbo (orginal)

- Scorpion effektanlegg (helt fram)

- GRS Intercooler

 

La ut samtidig masse info som ikke har noe med HK, men kom med tips?

 

Mvh

Edited by tpilskog

- Escort RS Turbo -

Posted

Jo, stemmer det.

Men er en liten T3 turbo. a/r 42 komp hus og a/r 36 (?) eksoshus.

Er ikke store saken.. Kommer tidlig, men klarer ikke å levere allverdens effekt.

Går fort tom..

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Posted

orginale stempel? er jo bare eksosen å kamsettet som gir effekt her men er jo veldig forskjellig fra motor til motor er kamdrevet justert?

ESCORT RST/ Sierra IST

Posted

Justert ?

regner med han jeg kjøpte motoren fra har justert det slik det skal vær.

Har heilt ærlig veldig lite peiling dessverre ..

- Escort RS Turbo -

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...