Jump to content

MegaSquirt-II, webasto +5" bakpotte


LiVip

Recommended Posts

har en MegaSquirt-II EMS System - SMD PCB3.57 w/ Black Case men uten hjernen som er øvers på kortet å selge. eller heilt fin.

kom med bud.

 

har også en webasto liggende til diesel står det iallefall på koblingsskjemaet men der jeg kjøpte den så sa han at det var til bensin. 300kr

 

har også ei stor 5" (grille loff potte) med 3" inn. står vel en 2,5" til 3" også på den. trenger en skikkelig vask:P

tenkte meg 500kr for den

 

delene ligger i lofoten.

mail: likjevip@hotmail.com

tlf: 403 37 266 \ 411 75 196

Edited by LiVip
Link to comment
Share on other sites

inni datasprutboksen ligger det to kort. et stort kor og et lite kort. det lille kortet er datahjernen vill jeg tro. og den klarte dama mi å ødlegge:S

 

kortet ser slik ut: http://www.diyautotune.com/images/products...2357-c_open.jpg

og det øverste kortet (det lille) som er på bildet mangler. men det kan bestilles nytt av det. det er selve Megasquirt. men uten ledningssette.

Link to comment
Share on other sites

Er ganske enkelt å ettermontere da det bare er å løfte ut den gamle å sette i det nye.

Krever ingen lodding.

må bare passe på å løfte den rett opp hvis ikke kan noen av pinnene knekke.

T4's! Helping fat people accelerate since 1982!

 

Husmo Speedshop

Link to comment
Share on other sites

har også en el-turbo til salg.

100kr

hvis noen som helst vill ha den. skal ladde 0,02bar:P

Er vel 0.2 di skal ladde:) artig å prøvd på mondeon:) slipper nok å få oppgradert clutch hehe

 

Vits i å gi opp hele datasprutn? er vel en kurant sak å få loddet på pinnene igjen.

Edited by RaymondP
Link to comment
Share on other sites

hehe regne med at du vill slippe å oppgradere clutchen:P kjøp den da for 100kr. er jo billig for litt trim.

 

gir opp denne versjonen av MS kjøper heller en litt gamlere som det ligger papira på. fant aldri papira på den.

Link to comment
Share on other sites

Noe dukunne tenke deg å bytte MS med?

 

Btw, den el-turboen, den gir ikke økt effekt, med mindre effekt.... testet og dokumentert tidligere ;)

 

 

joda kom med forslag da:P kunne godt tenkt meg brukte 450 - 500 kubikks dyse til sierraen.

faken at den sku det. heheh noen her som trenger mindre hesta da? hehe

 

Har du noen modellbetegnelse på Webasto'en? Bilder, mer info please? :)

 

 

kan prøve å se om jeg finner noe i morra. strømmen blir snart borte her. og bilde kan jeg vel også skaffe.

Link to comment
Share on other sites

joda kom med forslag da:P kunne godt tenkt meg brukte 450 - 500 kubikks dyse til sierraen.

faken at den sku det. heheh noen her som trenger mindre hesta da? hehe

 

 

 

 

kan prøve å se om jeg finner noe i morra. strømmen blir snart borte her. og bilde kan jeg vel også skaffe.

 

Har jo litt av hvert jeg... bilstereo?? Playstation2 med masse utstyr?? div deler til sierra 1 og 2.... osv ;)

Link to comment
Share on other sites

Har jo litt av hvert jeg... bilstereo?? Playstation2 med masse utstyr?? div deler til sierra 1 og 2.... osv ;)

 

 

ka du har av bilsterio? mn dela tror eg ikke eg trenger. kunne trengt ei komplett bakstlling til en scorpio 2.9 eller en cosworth 2wd, me litt mellomlegg regne eg med da

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...