Jump to content

Vingebil selges i deler


4x4 cosworth

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Focus99
hei

 

grillen er knust på venstre side...se bilde i første post....har fått bud på 2500 kr for panser med riller..

 

Ja, men det går bra:P sendte jo pm med deg hinn dagen

Link to comment
Share on other sites

ledningsnett komplett utenom motornett og med org instrument. pris på det vis helt. er eg som leverte ut bilen til deg her i sogn :lol:

 

 

 

hei

 

alt av ledninger er solgt desverre...har kunn instrument panelet ijenn....pris=bud....

(takk for at du stilte opp en søndags morgen)hehe...var ikkje ej som hentet bilen sjøl....fikk en kollega til å hente den...

 

 

mvh torbjørn

Link to comment
Share on other sites

er som regel i området likevell så det var ikkje noe problem vet du. eg skulle hatt ledninger til vingeproskjektet mitt men men sån er livet. hehe såg på bilda nå at min har sneket seg med på eine bildet.

Edited by twin turbo

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke jeg som skulle kjøpe dem???

 

 

skrev igår at ej måtte ha navn å adresse innen kl 10.00 for å få sende det...å at frakta kostet mej 300 kr....skal du ha det so er det greit det.

Edited by 4x4 cosworth
Link to comment
Share on other sites

4 stk skjermøkere selges....2 stk er helt fine å har jekk lokk..dei 2 andre er fint brukendes med litt fiksing...selges høgstbydende over 1000 kr +FRAKT...ca 300 kr i frakt i posten...!!!!!!SOLGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

mvh torbjørn

Link to comment
Share on other sites

dør trekka bake og framme har du dem?

 

 

nei desverre...han godeste norndes for med dei....

 

 

Fint, regner med det er det orginale 3-eikede skinnrattet med søm på innsiden ja? bilde? stand? prisant?

 

 

se bilde i første post....pris = bud....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...