Jump to content

Hvit "Concourse" rs500 fra england £25,000


Kverna

Recommended Posts

Har sjekka det med lukene i panseret.. å ingen i England hadde sett no forskjell..

Ein ting dere har glømt er at RS500 fangeren har breiere luftintak også :smartass:

 

872.jpg

Dåleh bildæh

hehe, ser forskjellen hvertfall :D

 

Vigebilen blir 1000 ganger råere med RS500 front!

hilsen han som åt knekkebrød i nesten 3 måneder for å finansiere galskapen :nerd:

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Har sjekka det med lukene i panseret.. å ingen i England hadde sett no forskjell..

Ein ting dere har glømt er at RS500 fangeren har breiere luftintak også :smartass:

 

872.jpg

Dåleh bildæh

hehe, ser forskjellen hvertfall :D

 

Vigebilen blir 1000 ganger råere med RS500 front!

hilsen han som åt knekkebrød i nesten 3 måneder for å finansiere galskapen :nerd:

hehehehehehehehe har du råd til mer normal mat nå da tommen?:)

sykt fin vingevogna di iafall:)

 

og skulle til å kommentere det med bredere luftinntak i fangeren foran.

hele fronten blir råere ja med rs500 fangeren

Link to comment
Share on other sites

Her står det om lukene/rillene i panser da :

 

http://www.rs-500.com/p_RS_500_History.ikml

 

 

 

Different front bumper and splitter for improved cooling and aerodynamics

 

Front fog lamps replaces with mesh covered brake ducts to cool brakes

 

Different bonnet vents

 

Larger intercooler to get more dense air into the engine

 

Larger T04 turbocharger to force more air into the engine

 

Strengthened block to cope with higher specific output

 

Second fuel rail and four additional fuel injectors (8 in total) to allow greater levels of fuelling

 

Modified battery tray to accommodate the second fuel rail and injectors

 

Different exhaust downpipe featuring a restrictor on the road cars to combat overboosting

 

Second set of rear suspension arm pickups to allow more -ve camber on the race track

Higher flow fuel pump

 

Different rear spoiler featuring a narrower chord and a high downforce Gurney strip

 

Lower rear spoiler for additional downforce

 

RS 500 decalling

Link to comment
Share on other sites

Det er vel egentlig sakens kjerne det der da. Ikke alt man leser på nett er sant... Fryktelig mye truing og synsing som lager en haug med rykter og har hørt ditt og datt.

'78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist

 

eb00ad32.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også sett de, men tror vel helst det bare er en luring som harbomma litt på produksjon og solgt de som über gromme 500 vents.. Evnt lagd noe som ligner beskrivelsen av de på en eller annen nettside. Noen som noen gang har sett en 500/bilde av en 500 hvor du ser at de ligger lavere? Tror det når jeg ser det...

'78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist

 

eb00ad32.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. jaura, matbudsjettet har tatt seg opp (heldigvis) :D

 

Først fikk eg tak i ny fanger å gittere, så vinga, å til slutt splitteren som låg ny i 909 ford plast!

 

Vinga hadde 7 lag med lakk å "nedsøkket" mellom det svarte og det blå var borte for lengst..

Så det var litt av ein jobb å perfeksjonere vinga tilbake til sin prakt!

brukte treskjærer utstyr å greier :lol:

 

Nok om gamle blå :D

 

Eg har som sagt hørt med eiere av ekte RS500 biler i England anngående panser rillene å det er bare rykter at de er anerledes!

Edited by Tommen

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...