Jump to content

xyz big brake kit, noen som har erfaringer?


carbon

Recommended Posts

Jeg kan anbefale CompBrake.. både til hverdag og hårdt brug, de virker aldeles fint. Jeg har 330mm og 6 stemplet alu kalibre

ja nu køre jeg jo med AP kalibre og compbrakes skiver (powervane) og har ingen problemer med dem. focus skal nok bla holdes på hvad klodser der følger med kittet og om de har "dustseals"

 

mine AP har IKKE dustseals og jeg køre med carbon klodser, det er langt fra den bedste klods i hverdagen da den larmer og skal op i en høj temp før den virkeligt bider fra sig. men min 3" mongoose fortæller mig at hyleriet fra klodserne er til at leve med.

Edited by møffe
Link to comment
Share on other sites

Ka e prisen på disse då?

 

 

www.compbrake.co.uk

 

Jeg gav CIRKA 12.000 Dkr med fragt, da jeg købte for cirka et år siden... incl 300mm bagbremse konversion/std kaliber.

 

Der kan være/meget sikkert noget rabat at hente hvis man er medlem på Passionford.com

 

Noen av kitene til compbrake skal visstnok bruke brembokaliptere. Er bare merket om.

 

 

Korrekt.. det er den CompBrake´s 4 stemplet kaliber der er en Brembo (direct ab fabrik)

 

ja nu køre jeg jo med AP kalibre og compbrakes skiver (powervane) og har ingen problemer med dem. focus skal nok bla holdes på hvad klodser der følger med kittet og om de har "dustseals"

 

mine AP har IKKE dustseals og jeg køre med carbon klodser, det er langt fra den bedste klods i hverdagen da den larmer og skal op i en høj temp før den virkeligt bider fra sig. men min 3" mongoose fortæller mig at hyleriet fra klodserne er til at leve med.

 

 

hehe.. nice

Mvh Jan

Danmark

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...