Jump to content

Denne stylinga var ikke så gal eller?


Guest Kristian

Recommended Posts

skjørta er jo vendt i feil retning..

Stemmer det RDL! :lol: :lol:

Kanskje utslipp for varm luft fra bremsene foran? :rolleyes:

kanjse du ser litt for mye på tv??? :blink:

 

Jeg ville nå heller ha tattimot luft for så å sende inn i bremsene for å kjøle.. den varme lufta har nokk av steder å gå.. men fortell meg gjerne når du nå snakke rom luft strømninger.

 

Hvordan kan lufta som kommer FRA skivene gå igjennom/rundt felgen og dekket for så å komme seg ut igjennom skjørta?

 

er dette no NASA teknologi eller?

Dette med kjøling av bremser er bare BS med mindre lufta komer fra siden.... Hjelper fint lite å treffe rett i dekket gitt :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian
skjørta er jo vendt i feil retning..

Stemmer det RDL! :lol: :lol:

Kanskje utslipp for varm luft fra bremsene foran? :rolleyes:

kanjse du ser litt for mye på tv??? :blink:

 

Jeg ville nå heller ha tattimot luft for så å sende inn i bremsene for å kjøle.. den varme lufta har nokk av steder å gå.. men fortell meg gjerne når du nå snakke rom luft strømninger.

 

Hvordan kan lufta som kommer FRA skivene gå igjennom/rundt felgen og dekket for så å komme seg ut igjennom skjørta?

 

er dette no NASA teknologi eller?

Dette med kjøling av bremser er bare BS med mindre lufta komer fra siden.... Hjelper fint lite å treffe rett i dekket gitt :rolleyes:

****** glad i å kverulere du!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Thunder

Nå har jeg kommet i kontakt med et firma i Tyskland som lager en del styling til bla. Ford som er langt billigere enn tilsvarende produkter andre steder. Hvis det viser seg å være seriøse greier skal jeg videreformidle produkter.

Link to comment
Share on other sites

Guest RSabuser

Mange fete mondeo'er her ja:) skal ikke mye til å få den nye mondeo'en kanon fet igrunn, liker egentlig ikke så mye plastikk men dette var knall.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...