Jump to content

Denne stylinga var ikke så gal eller?


Guest Kristian

Recommended Posts

Guest Kristian

Må innrømme at denne mondisen her var temlig pen!!

Lurer litt på om det er samme front som på en anna mondeo som er vist på forumet her...

 

Uansett, måtte sende en mail til det firmaet jeg fant dette på, får å høre om det var dem som solgte det, eller om dem kunne si hvem som selger dem...

 

Er nok ingen tvil, mondeon som muligens er på tur rundt mai, må nok få detta kitet her altså!!

Noen fete 18 eller 19 å bilen er grei nok, iallefall i mine øyne!!

 

mondeo_rene_03.jpg

mondeo_rene_02.jpg

mondeo_rene_01.jpg

mondeo_rene_00.jpg

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at denne mondisen her var temlig pen!!

Lurer litt på om det er samme front som på en anna mondeo som er vist på forumet her...

 

Uansett, måtte sende en mail til det firmaet jeg fant dette på, får å høre om det var dem som solgte det, eller om dem kunne si hvem som selger dem...

 

Er nok ingen tvil, mondeon som muligens er på tur rundt mai, må nok få detta kitet her altså!!

Noen fete 18 eller 19 å bilen er grei nok, iallefall i mine øyne!!

fin den der :D greit og ha noe som ikke så mange andre har

Edited by FOCUS

12 kuga 2.0

08 mondeo 2,0 (solgt)

07 focus 1.6 (solgt)

01 passat 1,8 T (solgt)

05 focus (solgt)

88 sierra xr4x4(solgt)

99 mondeo (solgt)

Link to comment
Share on other sites

Denna stylinga var FIN!! jævelig rå, men ikke overdrevet.. bare en ting liten jeg ikke likte helt var overgangen mellom kanalskjørtet og skjermbredder, var litt "klabbete" (??)(og jeg er antagelig vis helt på jordet.. hehe) .. men ellers super tøft.. den stylinga ville jeg kjøpt hvis jeg hadde Mondeo Mk3!!!

Link to comment
Share on other sites

Den Mondeoen var jo dritlekker!!

[12' Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hk]
[06' Mitsubishi Outlander 2.0i 4WD, 136hk --> solgt mai 2016]
[05' Subaru Forester 2.0X AWD, 125hk --> solgt januar 2016]
[06' Suzuki Liana 1.6 Sport SUV 4x4, 107hk --> solgt april 2015]
[13' Ford Mondeo 1.6 SCTI EcoBoost 160hk Stasjonsvogn  --> solgt mai 2015]
[03' Ford Mondeo 2.0 Ghia 145hk Stasjonsvogn m/ny facelift --> solgt mai 2013]
[03' Ford Mondeo 2.0 TDCI 130hk Stasjonsvogn --> solgt mars 2009]
[98' Ford Mondeo 2.0 Ghia Zetec 130hk Coupe --> solgt oktober 2007]
[92' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> solgt januar 2006]
[93' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> kondemnert i 2002 - savner denne bilen]

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian
Kristian : kor får du kjøpt slik styling då ?

Ikke helt sikker..må få spora det opp, det er iallefall sikkert!!

 

Titta litt rundt å de sidene je finner bilder av mondeo med denna styling er skjekkiske sider...

Men lurer litt på om WFTuning.ch kan være en levereandør, sendt dem mail..men ikke fått svar enda!! :(

 

Må ha bare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ha!! hehe

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunder

Prøvd å sende de mail jeg og men har ikke fått noe svar. Likte den fronten der sinnsykt godt. Det der er bare et must altså.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Men, hmm, får kansje prøve å ringe dem..jeg har ikke så mye i mot å reise nedover å hente det eller jeg får den del..hehe..

 

Er redd jeg MÅ ha den jeg, ksote hva det nesten koste vill!! hehe

 

 

Gir meg ikke så lett

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunder
Men, hmm, får kansje prøve å ringe dem..jeg har ikke så mye i mot å reise nedover å hente det eller jeg får den del..hehe..

 

Er redd jeg MÅ ha den jeg, ksote hva det nesten koste vill!! hehe

 

 

Gir meg ikke så lett

He he... da er vi 2 minst. Du får spørre de på vegne av flere då! Jeg bare må ha en sånn fanger også :)

Link to comment
Share on other sites

Ohh var jo sånn styling vi skulle hatt på mondeo n , men tviler på at mamma hadde gått med på det , skjønnte ikke hva pappa skulle med 17 tommerenne en gang :( . Men uansett den var sykt rå ! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

tok fatt på telefonen og ringte til WFTuning i dag... Men var ikke en kjeft der som snakka engelsk eller tysk :(

 

Så hvis noen er stive i skjekkisk, så si fra da???

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunder
tok fatt på telefonen og ringte til WFTuning i dag... Men var ikke en kjeft der som snakka engelsk eller tysk :(

 

Så hvis noen er stive i skjekkisk, så si fra da???

Ops. Då blir det ikke helt lett nei. Har mailet en fyr i Tyskland angående en ST220 fanger nå som jeg håper å få kjøpe av han. Får se om jeg kan gjøre litt ut av den. Blir ikke lett å forstå de folka der nei, men du kunne jo tatt kontakt med den tjekkiske ambasaden og hørt om de kunne hjulpet deg litegran med å få sendt en ordre til disse folka kanskje? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunder
huff da, da blir det dyr styling...hehe

He he... Fullt mulig det det blir, men det hadde vært grisefett å få tak i den fronten der. Har hatt litt problemer med nattesøvnen i natt. Hadde jeg fått tak i en sånn front skulle jeg laget form av den asap.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...