Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Har 4 stk felger jeg tenkt jeg skulle selge.

Merke ser ut til å være 1000 MIGLIA - Caribiccup

Det er 9x16 med ET 35 og har 4x100 i boltsirkel. Følger med 35mm skrudde spacere med overgang fra 4x100 til 4x108.

Felgene er fra 1998 men nesten ikke brukt, de ser mer eller mindre nye ut, de er fremdeles blanke og fine og har en blank bred kant.

Har stått på en breddet Capri.

To av felgene er dessverre noe skadet på innsiden. På den ene er innerkanten skadet ca halve veien rundt, den andre nesten hele veien rundt, men her er det bare skrap. Ser ut som de er forsøkt kjørt med på en bil hvor de har gått imot eller noe slikt?? Se bilder lenger nede i tråden

Så langt jeg kan bedømme er de alikevel fullt brukbare, men de to med skade bør nok stå bak.

Gi bud! Prisforslag 3000kr?

mobil: 90724485

Mail: Knut.inge.berge@online.no

Aust-Agder

IMG_2895.jpg

IMG_2896.jpg

IMG_2900.jpg

IMG_2899.jpg

IMG_2888.jpg

IMG_2887.jpg

IMG_2890.jpg

IMG_2902.jpg

IMG_2903.jpg

IMG_2894.jpg

KZ1.jpg

bak2.jpg

Edited by KIB
Posted

Har fått endel like spørsmål på PM. Tar de her så ikke innboksen min blir full med en gang.

Så fort felgene er solgt blir denne tråden stengt, så lenge denne tråden er åpen er felgene til salgs. Får jeg et bud/eller lover å holde de av, legger jeg det ut her.

Jeg selger KUN spacerne for seg selv hvis noen kjøper felgene uten spacere... Skjer det skriver jeg det i denne posten!

Så det siste spørsmålet, det sender jeg videre til forumet, for det er mange her som kan svare på det mye bedre enn jeg:

Hva er riktig innpess på en 9x16 felg til Sierra?

Disse er et 30 med 35mm spacer det blir -5 og vil gå imot skjermene? Riktig??

Posted

Vil bare informere for de som ikke kjenner dette merket... Miglia holder bra kvalitet, så disse tåler mye juling på tross av bred kant.. Har selv hatt nesten samme type fra Miglia og de tålte bra med juling;-)

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Posted

kan du få tatt no bilder av innsiden på de skadde hjula ?

tenker da på hele baksiden , å om du har hatt mulighet til å kjøre de i baalansemaskin med spacerne på ?

SYKT FEITE HJUL !!!!!

( De passer utmerket til et prosjekt jeg har på gang )

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

Skal forsøke å ta bilder i løpet av søndag.

Har ikke forsøkt å kjøre de i avbalanseringsmaskin, men har tilgang på en hvis det er ønskelig....

Posted
kan du få tatt no bilder av innsiden på de skadde hjula ?

SYKT FEITE HJUL !!!!!

Her er flere bilder av innsiden. men det var ikke så lett å få det tydelig frem på bilde..

Må korrigere det jeg skrev i første innlegg noe.

Den ene felgen er "skadet" rundt hele innsiden, men det er ikke mere enn et litt kaftig skrap i felgkanten.

Bilder her:

IMG_3023.jpg

IMG_3024.jpg

Den andre felgen er skadet ca halve runden rundt. Her er det skrapt/slitt bort endel av selve kanten, men annlegget mot dekket ser bra ut..

Bilder:

IMG_3020.jpg

IMG_3022.jpg

• 2 weeks later...
Posted

Hadde egentlig solgt felgene for 3500kr, men siden jeg ikke har fått svar på mine PM på en et par uker, regner jeg med at han som kom med budet var nok en "bullshit'er" som bare prater uten å ha penger. Slik var det sist jeg skulle selge noe også....

Og siden jeg har slettet PM'ene fra dere andre som var interresserte så er jeg nå tilbake på null!!

Så er du interessert i disse felgene er nå riktig tid til å komme med et bud!!

Posted

Ja da har jeg fått to bud på 2500kr + frakt.

Hvis ingen kommer med et høyere bud innen Lørdag (14.2) blir de solgt for den prisen!!

Posted

Siste mulighet nå. 2500kr er fremdeles høyeste bud.

I morgen er siste dag!! Søndag er det for sent!! B)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...