Jump to content

Velkommen til region nord.


Trones...

Recommended Posts

Som regionsleder for nord-norge ønsker jeg alle velkommen :)

 

Nå skal det endelig bli fart i treff, banekjøring og sosialt samvær for medlemmene fra nordlands porten i sør og til Kirkenes i nord..

 

Ang. banekjøring, treff og ikke minst sosialt samvær.. så håper jeg at vi kan gjærne i samarbeid med avd. midt norge møtes på ACR på sommertreffet til sommeren som en start.. Håper også at vi kan få til en egen FMCN plass der..

 

Night off Tunder på harstad/narvik lufthamn er også en DRAG dag jeg vil prøve å få samlet oss på.

Og Finnsnes vet jeg at det går DRAG i sommer..

 

Synspunkter og forslag er ønskelig :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Nice folkens..

 

Har en plan om at alle møtes på tur sørover og kjører sammen til treffet :)

For min del så blir det første møte med meg for de som kommer enda lengre nordfra i Lødingen (fergekaien), så en oppsamling på Fauske.. Så avtaler vi resten alt etter hvor folk skal henge seg på nedover..

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Sommertreff på ACR må man vel henge seg på med :) Passer i grunn godt ettersom jeg uansett bruker ta turen dit.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke litt drøyt, at region nord består av over halve norge på langs?

Dette skulle vel egentlig vært delt litt mer opp?

 

Litt drøyt at Trones skal ha ansvar fra rett oppfor trondheim, til kirkenes?

 

Bare en tanke :P

 

Går bra det Mr Nilsen1... Vi her nord er vant med utfordringer, å det burde du vite :P

Dette er i startgropa enda, så det kan bli forandring. Og så er det ikke tenkt at jeg skal passe på den delen av landet helt alene ;)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...