Jump to content

Bytte cd spiller. ingen remote


Kjellcorp

Recommended Posts

Bytte cd spiller i her i går. også så jeg at ikke var remote på den.. : \ Men det er RCA utgang på den.

så jeg koblet remote kabelen fra forsterkeren til styrestrømmen på cd spilleren.. det funker greit.. Men problemet er at det kommer et SKIKKELIG dunk\smell når jeg slår av tenninga. var ikke sånn før jeg skifta. Noen som har vært borti det før eller har noe tips ?

Edited by Kjellcorp
Link to comment
Share on other sites

Guest Techpoint

Er du heldig er den nye spilleren mer kresen på jord, så du må ordne en bedre jording..

 

Er du uheldig kommer smellet/dunket av at jordbanene i spilleren allerede er brent..

 

En slags midlertidig løsning er da å ta en ledning mellom jord og ytterdelen av RCA kabelen inne ved pluggen, slik at det blir kontakt.

Da blir det nok borte.

Link to comment
Share on other sites

inne i RCA kontakten.(på den "pinne") eller på "utsiden" ?

 

Kan det ikke være pga at det ikke er remote kabel på den ? eller har den ingenting å si ?

 

På den ytterste delen...

Hvilken spiller er det da?? 100% sikker på at det ikke er remote på den?

Link to comment
Share on other sites

husker ikke å den spilleren het. men det er noe billig skrot... poenget med den er at det er usb og mp3 :P måtte han en med usb, for jeg ødelegger bare cd'ne :P hehe

ja, 110% faktisk.

Men kan prøve å legge opp ny jording kun til rca kabelen når jeg kommer hjem ; )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...