Jump to content

Isbanekjøring på Sigdal lørdag 21 feb. 2009


351RS

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

rimelig teit å sette opp prisen nå da <_< blir jo ikke akkurat noen flere som blir inntriset da..

hadde det ikke vert for at jeg gjorde ferdig bilen før jeg leste dette trur jeg ikke hadde giddi å gjort den ferdig.. :closedeyes:

 

.. men nå er da bilen ferdig så jeg skal f*** meg kjøre ;)

når har dere tenkt til å dra oppover a per olav?.. kunne vert greit å kjørt sammen oppover :)

Link to comment
Share on other sites

Ikke avtalt no spes med noen enda. Vpower med den svarte 2,9 sierran skal oppover også.

Prøve å komme seg dit til kl 10:00 allefall.

Jeg er bare en kort tur innom. Driver å fikser litt på Sunnyen. Fjærner katalysator, tilpasser spylertank, fjærner A/C anlegg etc...

Ring eller send mld på mobilen for å avtale nermere 95893124

 

 

Har et par kammerater med Mazda 323GTR som har lyst til å kjøre, går det bra om disse blir med?

Åhhh! Grommeste bilen på vinterføre!! Har selv hatt tre stk!

Edited by Per Olav

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Ikke avtalt no spes med noen enda. Vpower med den svarte 2,9 sierran skal oppover også.

Prøve å komme seg dit til kl 10:00 allefall.

Jeg er bare en kort tur innom. Driver å fikser litt på Sunnyen. Fjærner katalysator, tilpasser spylertank, fjærner A/C anlegg etc...

Ring eller send mld på mobilen for å avtale nermere 95893124

 

 

den er grei, men du.. spylertank? :huh: trudde denne sunnyen gikk ganske greit jeg, har vel ikke tenkt til å ligge bak i møkka da? rollinglaugh5kp.gif

Edited by k3nn37
Link to comment
Share on other sites

Jaja, dagen over. Det ble da ikke så værst dette her. Noe mindre biler enn sist var det jo, men syntes det var kø nesten hele dagen, så folk fikk kjørt seg. Var fin blanding av biler åsså.

 

Fikk kjørt 2 ganger med frosken, da plutselig clutchen ikke ville mer, pedalen ble helt sløv. Fikk kommet meg av banen, å jaggu funka den igjen !!! Helt merkelig da det er hydraulisk clutch på denne, men på tur hjem var den like fin den. Merkelig. Så jeg turte ikke mere ut på banen etter det, hehe.

 

Satt på med Per Olav med Sunny GTI-r'en å det var litt av en opplevelse, Den gikk noe innigranskauen, selv på piggfritt, å den mannen er fankern meg ikke god!!! 180 km/t på strekka !!! Med sladd !!!!! Med rattet på feil side!!!Mad Propz til kjørekunnskapene dine Per-Olav!! Jeg var imponert.

 

Fikk åsså sitti på med Morten med sin isbane Impreza. Mye moro for drøyt 10 lapper, hehe.

 

Til slutt lurte jeg meg med en tur med "Iceman" sin -08 Impreza STI (tror jeg det var, over 300 gamp vaffal) Jesu navn det gikk breit gikk, tror jaggu det var OVER 90 grader i forhold til kjøreretninga gitt. Smooth bil åsså da. Og rimelig kompetent sjåfør.

Link to comment
Share on other sites

til tross for at fangeren gikk til h*** den første kvartere og glatt bane med masse snurringen, var det så skikkelig vert turen.. ^_^

 

banen ble litt minder glatt utover dagen når det begynte å snø, men da ble jo sikten et problem siden det snødde masse og kom tåke ;)

 

rart med den clutchen din 351RS, men det virket som om det var gøy å sitte på med folkene.. nesten så jeg fikk lyst til å ødelegge noe på bilen min å.. hehe :P :whistling:

 

noen som fikk tatt noen bilder da?

 

 

edit: hadde et kamere montert i bilen å når jeg tok en rask titt igjenom det jeg filmet fant jeg dette..

fikk desverre ikke med at den taket men slik så bmw'en ut etterpå :P ikke av beste kvalitet, men jeg var først.. må da telle for noe? ;)

 

th_bmw.jpg

Edited by k3nn37
Link to comment
Share on other sites

Var moro i dag gitt. Fikk kjørt ca 11,5 mil utpå der. Eller hjulene gikk allefall så langt... hehe!

Ja det er fart i den sunnyen gitt. Det er en god kompis av meg som eier den. Han var med han også. Den er ganske standard bortsett fra oppjustert ladetrykk og justerbart senkesett.

 

Takker for ett godt gjennomført(som vanlig) arrangement.

 

Synd for han med BMW'n! Kondolerer..

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...